FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
16 paździerika 666pts "Minikoziołek Zombie" ODWOŁA
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » 16 paździerika 666pts "Minikoziołek Zombie" ODWOŁA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Śro 12:39, 13 Paź 2010    Temat postu: 16 paździerika 666pts "Minikoziołek Zombie" ODWOŁA

ODWOŁANY

MINIKOZIOŁEK ZOMBIE
ORGANIZACJA

Organizator: Wschodnia Rubież
Sędziowie: Robert "Rebelus" Pleskot (Główny) Mateusz "Matus" Gajos (scenariusze)
Miejsce: UNKNOWN
Termin: 16 Października 2010 (Sobota).
Harmonogram:Start (zapisy): 10.00, czas na 1 bitwę: 60 minut, przerwy pasujące graczom
Przesyłanie rozpisek: przynieść na turniej trzeba
Wpisowe: 5zł
Nagrody: W zależności od liczby osób. Ze względów niezależnych od organizatora nagrody będą rozdawane w późniejszym terminie.


ZASADY OGÓLNE
Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania.
Format punktowy: 666pkt
FOC: 1-6 Troops, 0-1 HQ, 0-2 Fast Attack, 0-2 Elites, 0-2 Heavy Support
Na turnieju obowiązują zasady patrolu tzn.:
1. Zabronione są modele z save 2+
2. Zabronione są modele z liczbą ran większą niż 2.
3. Zabronione jest używanie bohaterów specjalnych.
4. Dopuszczone są pojazdy o maksymalnej sumie pancerza 33 (Przód + Boki + Tył).
5. Zabronione jest stosowanie broni typu Ordnance.
6. Zabronione jest zostawianie oddziałów w Deep Strike'u, chyba że zasady jednostki mówią inaczej (np. Necron Scarabs)
Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje).
IA: Tylko Imperial Armour update [link widoczny dla zalogowanych].

Każdy gracz stoczy 4 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów".

Obowiązuję wszystkie FAQ armii oraz PKZ.

Gramy na stołach 48"x48"

Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę 20:0. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju.
Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane również jest posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta. Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

WYSIWYG oraz Ew. Proxy: Turniej ma na celu zachęcenie nowych graczy do gry turniejowej, dlatego przymykamy oko na braki kadrowe i WYSIWYG, szczególnie u "świeżaków".

Specyfikacja terenowa:
1. Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
2. Area terrainy (ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać.
3. Wszystkie budynki z dużą różnicą poziomów umożliwiają zachowania koherencji oddziałów znajdujących się w nich, nawet w wypadku zaistnienia odległości większej niż 2" między modelami oddziału znajdującego się na różnych poziomach.
4. Arrea Terrain typu "tank trap" jest trudnym terenem dla piechoty, a dla pojazdów (z wyjątkiem walkerów) - nieprzekraczalnym

Ocena hobbystyczna
Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów:
- Posiadanie podręcznika, kostek, miarki oraz wzorników używanych przez swoją armię: 2DP
- WYSIWYG: jest w 100%: 1DP
- Malowanie armii: pomalowana w całości "3 kolorami": 1DP
- Podstawki: zrobione na wszystkich modelach: 1DP
- Konwersje: min. 15% stanu liczebnego armii: 1DP
- Spójność malowania: jest w 100% - 1DP

Wyniki bitew:
Gramy na VP
Widełki: co 100pkt
Wartości punktowe celów misji zależne od scenariusza.
Wybicie przeciwnika "do nogi" skutkuje wynikiem 20:0
Punkty za rozbicie (przeciwnik sprowadzony do 25% ilości modeli przy zachowanym stanie powyżej 50%: 2
Dodatkowe punkty za różnice w KP:
1-2: 100
3-4: 200
5 i więcej: 300

Sędziowie
Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

Wszelkie pytania i uwagi proszę postować w tym temacie.

SCENARIUSZE
I BITWA:
1. Typ rozstawienia: Trójkąty. Strefą rozstawienia jest trójkąt równoramienny o długości przyprostokątnej =18" znajdujący się w rogu mapy (czy to będzie lewy, czy prawy róg decyduje rzut kostką - jeden dla obu graczy)
2. Cel misji: Doprowadzenie niepojazdów do trójkąta o długości przyprostokątnej =9" znajdującego się w strefie przeciwnika. Oddział znajdujący się po skończeniu gry w tej strefie w całości daje +333pkt, gdy nie jest w całości +111pkt. W przypadku oddziału znajdującego się w transporterze sprawdzamy to wg hulla pojazdu.
3. Zasady misji: Reserves, Deep Strike jest ZABRONIONY nawet gdy zasady oddziału mówią inaczej, Outflank jest możliwy tylko z krawędzi przeciwnej strefie przeciwnika.
4. Długość gry: 6 tur

II BITWA:
1. Typ rozstawienia: Pitched Battle (12" od krawędzi)
2. Cel misji: Wzdłuż linii dzielącej stół na pół rozstawione jest 7 znaczników (w odległości 6" od siebie nawzajem i od krawędzi stołu). Kontrolować znaczniki mogą tylko jednostki scorujące wg podręcznika. Jeden oddział może kontrolować więcej niż 1 znacznik. Kontrola znacznika - jeden model z oddziału styka się podstawką ze znacznikiem. Każdy znacznik warty jest 111pkt. Bonusy za kontrolowanie nierozerwanego rzędu znaczników: 2 +111pkt, 3-4 +222 pkt, 5-7 +333 pkt.
3. Zasady misji: Deep Strike, Reserves
4. Długość gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+

III BITWA:
1. Typ rozstawienia: Spearhead (ćwiartki)
2. Cel misji: Kontrola znaczników. Na stole znajdują się 4 znaczniki (po 1 na środku każdej ćwiartki). Znaczniki mogą kontrolować tylko jednostki scorujace wg podręcznika. Kontrolowanie znacznika - oddział w 3" od znacznika (wystarczy fragment podstawki). Jeden oddział może kontrolować tylko jeden znacznik. Znacznik na ćwiartce przeciwnika jest warty 333pkt, na swojej - 111pkt, na ćwiartkach neutralnych - 222pkt. Dodatkowo, gdy kontrolujemy znacznik przeciwnika, a przeciwnik nie kontroluje/contestuje naszego dodajemy bonus w wysokości 111pkt.
3. Zasady misji: Deep Strike, Reserves, Night Fight w turach 5+
4. Długość gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+

IV BITWA:
1. Typ rozstawienia: Dawn of War
2. Cel misji: Anihilacja - za każdy zniszczony lub społowiony oddział przeciwnika przysługuje podwójna ilość punktów
3. Zasady misji: Night Fight w turach 1 i 2
4. Długość gry: 6 tur


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matus_the_1st dnia Czw 20:13, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ablood




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 22:41, 13 Paź 2010    Temat postu:

Mam takie pytanie odnośnie dopuszczonych armii. Czy do "kodeksów oficjalnych" wliczamy także niektóre artykuły z WD (np. Witch Hunters Zealots, Deathwatch Kill Team etc.)?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 19:05, 14 Paź 2010    Temat postu:

czasami na turniejach u nas można pograć takimi armiami bez problemu Wink
tutaj nie wiem jak chłopaki planowali ( bo mnie nie będzie tak czy inaczej )
i z tego co mi wiadomo turniej niestety chyba jest już nieaktualny z powodu braku miejscówki chociaż z tego co wiem Shadow ostro walczy żeby coś zorganizować Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » 16 paździerika 666pts "Minikoziołek Zombie" ODWOŁA
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group