FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
17.12.11 Mikolajkowy turniej
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » 17.12.11 Mikolajkowy turniej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shadow
Mod



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraina cieni

 Post Wysłany: Czw 1:14, 01 Gru 2011    Temat postu: 17.12.11 Mikolajkowy turniej

Mikołajkowy Turniej Szadołowy, czyli Nieszczęśliwa wyprawa Brata Sierżanta Mikaelosa
Miejsce: Wojewódzki Ośrodek Kultury ul. Dolna Marii Panny 4
Kiedy: 17.12.11
Start: 10:00
wpisowe: 10zl

1. Kompozycja Armi
Limit punktowy: 1000
FOC: Standardowy, zakaz dublowania slotów HQ, FA, HS, Elit

2. Zgłoszenia
termin zgłoszenia: 14.12.2011, godz. 23:59
adres: wroblewskirafal{a}yahoo.com
Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -4DP

3. Akcesoria
Każdy uczestnik turnieju powinien posiadać: miarkę, kostki , wzorniki używane w swojej rozpisce, podręcznik z zasadami dla swojej armii wraz z FAQiem (jeśli ten dotyczy używanych w rozpisce jednostek)
Za każdy brak w wymienionych wyżej akcesoriach będzie naliczana kara -1DP (czyli do -4DP).

4. Proksowanie
Proksujemy w granicach przyzwoitości, czyli dopuszczane będą jedynie proksy typu:
SM z Lascannonem => SM z plazmacannonem
SM na motorku => Chaplain na motorku
SM z plazmą => SM z flamerem
Jeśli w armii występują proksy, należy przed bitwą powiadomić o tym przeciwnika, a także w miarę możliwości zaznaczyć różnice rozpiska/armia, by nie wprowadzać przeciwnika w błąd.
Ewidentne proksy (gumoludy, bezgłowe i bezrękie korpusy, kartoniki, same podstawki) w razie wyłapania będą wykreślane z rozpiski, a w razie próby ponownego ich użycia sędzia ma prawo doliczyć punkty karne.

5. Ramy Czasowe
10:00-10:45 zapisy
10:45-10:55 losowanie par
11:00-12:15 I bitwa
12:30-13:45 II bitwa
14:00-15:15 III bitwa
15:30-16:45 IV bitwa

6. Bitwy
Gramy na stolach 48x48
Ilość tur podręcznikowa (5 tur, 6ta na 3+, 7ma na 5+)
Dodatkowe punkty za różnicę w Kill Pointach:
1-2 100pkt
3-4 250pkt
5+ 400pkt

Bitwa I
Rozstawienie: Pitched Battle
Z przelatującego nad polem bitwy czerwonego Thunderhawka wypadło kilka wyjątkowo cennych artefaktów.
Celem misji jest zdobycie zgubionych przez Brata Sierżanta Mikaelosa trzech paczek.
3 znaczniki:
1 o wartości 500pkt, umiejscowiony na środku stołu
2 o wartości 250pkt każdy oddalone od środkowego symetrycznie 3D6” (w przypadku wypadnięcia „hit” znacznik oddala się w kierunku małej strzałki)

Bitwa II
Rozstawienie: Spearhead
Thunderhawka trafiła zabłąkana rakieta! Pilot zdążył się katapultować, a pojazd rozbił się na polu bitwy. Ciekawe, czy coś w nim jeszcze jest?
Celem misji jest przeszukanie krateru ze szczątkami.
Za każdy pełny scorujący oddział znajdujący się w całości w okręgu o średnicy 9 cali od środka stołu +400pkt
Za każdy społowiony scorujący oddział znajdujący się w całości w okręgu o średnicy 9 cali od środka stołu +200pkt
Gdy oddział nie znajduje się w całości w danym obszarze przysługuje połowa punktów.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ten sposób: 1000
Uwaga! Obszar ten jest traktowany jako trudny i niebezpieczny teren.

Bitwa III
Rozstawienie: Spearhead
Gdzie wylądował Brat Sierżant Mikaelos? Na pewno po stronie przeciwnika! Trzeba go uratować (i przy okazji sprawdzić, czy nie ma przy sobie jakichś cennych artefaktów)!
Celem misji jest sprawdzenie pola bitwy w poszukiwaniu Brata Sierżanta Mikaelosa.
Za każdy scorujący oddział znajdujący się na ćwiartce przeciwnika +500pkt
Za każdy scorujący oddział znajdujący się na ćwiartce neutralnej +250pkt
Jeśli występuje niepewność, na której ćwiartce jest oddział, prosimy kolegę z sąsiedniego stołu o rzut kostką.
Zasada specjalna: wybrany oddział wskazany przez właściciela +1S oraz FnP (na 6+).

Bitwa IV
Rozstawienie: Dawn of War
Artefakty odnalezione wcześniej okazały się reliktami naszego zakonu (czymś tam innym, jeśli nie grasz SM). A nasi wrogowie też coś odnaleźli! To też na pewno należy do nas! Bij-Zabij!
Każdy zniszczony oddział przeciwnika jest warty podwójną liczbę punktów.

Widełki
0-199 10-10
200-399 9-11
400-599 8-12
600-799 7-13
800-999 6-14
1000-1199 5-15
1200-1399 4-16
1400-1599 3-17
1600-1799 2-18
1800-1999 1-19
2000 0-20

7 Modelarka
Pomalowanie armi 0-4pts
Podstawki 0-2pts
konwersje 0-4pts
Kompozycja 0-2pts


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shadow dnia Nie 9:00, 04 Gru 2011, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 12:07, 01 Gru 2011    Temat postu:

dżyzas Rafał nie pisze się :

Cytat:
Wojewudzki


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
hostile




Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska

 Post Wysłany: Czw 12:56, 01 Gru 2011    Temat postu:

Po pierwsiejsze trzeba tu poprawić ortografie, bo aż wstyd.
Po drugie - ten FnP w III misji to zbyt wielkie przegięcie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pijak




Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 14:22, 01 Gru 2011    Temat postu:

Nom przegięcie po co mi fnp jak u mnie każdy odział w bloodkach będzie to miał. Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
hostile




Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska

 Post Wysłany: Czw 14:39, 01 Gru 2011    Temat postu:

A wyobraź sobie 10tkę Terminatorów GK - tak jak Matus zasugerował; lub 30tkę Orków z KFFem i tym.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Czw 14:55, 01 Gru 2011    Temat postu:

Że już nie wspomnę o Paladynach i Draigo, których w obecnej postaci regulaminu mogę wystawić :d

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Pijak




Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 15:06, 01 Gru 2011    Temat postu:

Co można zrobić przegiętego u bloodków??

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Czw 15:26, 01 Gru 2011    Temat postu:

3 assault składy z librą i 3 landki do tego :d

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 15:36, 01 Gru 2011    Temat postu:

ja bym zrobił że FNP jest na 6+ wyeleminuje to wtedy pakowanie własnego oddziału a może wprowadzić troche funu (np. groty z FNP Razz)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Czw 19:02, 01 Gru 2011    Temat postu:

Trwają prace nad wersją REVISED regulaminu, stay put.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
nuno




Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 20:44, 01 Gru 2011    Temat postu:

Moim zdaniem limity w kompozycji armii są bez sensu. Wprowadzacie jeszcze mniej balansu do i tak nie zbalansowanego systemu.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Shadow
Mod



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraina cieni

 Post Wysłany: Nie 9:20, 04 Gru 2011    Temat postu:

Poprawiony regulamin

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ablood




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 18:48, 06 Gru 2011    Temat postu:

Nieaktualne

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ablood dnia Sob 19:17, 10 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Wto 23:26, 06 Gru 2011    Temat postu:

Teraz wygląda git Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Shadow
Mod



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraina cieni

 Post Wysłany: Pon 17:16, 12 Gru 2011    Temat postu:

Przypominam o zgloszeniach.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » 17.12.11 Mikolajkowy turniej
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group