FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
25.05 1999 Wargamer
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » 25.05 1999 Wargamer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nuno




Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 13:04, 12 Maj 2013    Temat postu: 25.05 1999 Wargamer

ORGANIZACJA

Organizatorzy: Klub Gier Bitewnych Wschodnia Rubież

Sędziowie: nuno, mniej znany jako Łukasz Krzywda

Miejsce: sklep wargamer lublin (ul. świętoduska 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Termin: 25 maj 2013 r.

Harmonogram:
 zapisy do 9:50
 pierwsza bitwa – 10:00 – 12:30
 druga bitwa – 12:40 – 14:40
 trzecia bitwa -14:50 - 16:50
ogłoszenie wyników max 17:00 i do domu Smile

Przesyłanie rozpisek: Termin przysyłania rozpisek to 24.05 (godz. 15:00). Brak przysłanej rozpiski skutkuje 4ma punktami karnymi (można tez "zarobić" karniaki za przysłanie rozpiski nielegalnej/w złym formacie). Zgłoszenia/rozpiski należy przesyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych]
Format rozpiski:
Kod:

HQ1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HQ#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Elites1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Elites#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Troop1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Troop#1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FA1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FA#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HS1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HS#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FORT: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
DT1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
DT#1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
TOTAL: [suma kosztów]pkt
Jednostki sprzymierzone (allies) oznaczamy znaczkiem "#"
Jeśli jednostka ma wykupiony dedykowany transport, należy to oznaczyć w jej wargearze, nie dodając kosztu transportu do kosztu jednostki

Wpisowe: 10 zł (5 na nagrody za turniej i 5 na ligę)

ZASADY OGÓLNE

Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania.

Format punktowy: 1999

FOC: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Fast Attack, 0-3 Elites, 0-3 Heavy Support. Sojusznicy NIE DZIELĄ FOC z armią podstawową.

W wypadku posiadania dwóch lub więcej modeli z sekcji HQ o równym i najwyższym Ld należy wyraźnie zaznaczyć w rozpisce, który z nich jest warlordem.


Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje).

IA: Dopuszczone są jednostki z Imperial Armour tylko z pieczątką "wh40k" pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego oryginalnego modelu.

Specjale: Naturalnie dopuszczeni.

Każdy gracz stoczy 3 bitwy. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisów: TOTAL -> BITWY -> CELE GŁÓWNE -> CELE POBOCZNE -> ZADANE STRATY

Obowiązują wszystkie FAQ armii oraz PKZ.

Gramy na stołach 48”x72”

Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę na twarz. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju.

Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane jest również posiadanie podręczników z których się korzysta lub ich kopii (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do Eldar Night Spinner). Wymagane jest również posiadanie kości, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

WYSIWYG oraz Ew. Proxy: w granicach przyzwoitości

Wymagane jest dokładne wymodelowanie różnych rodzajów broni typu Power Weapon, np. Power Sword robiący za Power Axe będzie traktowany jako odstępstwo od WYSIWYGu.


Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia. Uwaga! Fortyfikacje inne niż Aegis Defence Line rozstawiane są w trakcie Deploymentu i zastępują wybrany element terenu, który musi wrócić na swoje miejsce po skończonej bitwie.
Przed bitwą należy ustalić z przeciwnikiem "co jest czym". Kwestie sporne wynikające z braku ustaleń przed bitwą będą rozstrzygane Sędziowskim Rzutem Kością.

Sędziowie: Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

PUNKTACJA I SCENARIUSZE

Ilość tur w każdej bitwie: 6, 7 na 5+

Mission Special Rules: Night Fighting, Reserves, Mysterious Objectives

Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial".

CELE MISJI:
W bitwach istnieje podział na poszczególne cele misji:

CEL GŁÓWNY: Gracz który wypełnił CEL GŁÓWNY otrzymuje 10 punktów. W przypadku remisu obaj gracze otrzymują po 5 punktów. Poszczególne misje mogą pozwalać na bardziej stopniowane wyniki.

ZADANE STRATY: Należy obliczyć różnicę w punktach za zniszczone jednostki i porównać ją z poniższą tabelą:
vp..............W P
0-359..........3 3
360-719.......4 2
720-1079.......5 1
1080+...........6 0

CELE DODATKOWE: Uwaga! Cele Dodatkowe nie mogą zmienić wyniku, by ten przekraczał 20:0.
- Slay the Warlord - Gracz, który zabił wrogiego Warlorda dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. W przypadku zgonów po obu stronach wynik pozostanie bez zmian.
- First Blood - Gracz, który jako pierwszy zniszczył przeciwnikowi cały unit dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
- Linebreaker - Gracz, który w momencie zakończenia gry ma w strefie rozstawienia przeciwnika więcej jednostek punktujacych lub "denial" niż przeciwnik w jego dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
- "Legendary Fighter" (Warlord Trait) - za każde zabicie w pojedynku wrogiego Charactera przez Warlorda, gracz z tym Traitem dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.

MISJE


I.
Deployment: dawn of war
CEL GŁÓWNY: 2 znaczniki położone w centralnym środku każdej ze stref rozstawienia
CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi
jednostkę ze slotu HS gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu HS są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).

II.
Deployment: Vanguard Strike
CEL GŁÓWNY: 3 znaczniki leżące na linii dzielącej stół na połowy wzdłuż stref rozstawienia (przekątna stołu), 1 na środku tej linii a dwa pozostałe symetrycznie oddalone od niego o 2D6+4"
CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi
jednostkę ze slotu ELITES gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu ELITES są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).

III.
Deployment: hammer and anvil
CEL GŁÓWNY: cel główny osiąga ten gracz który straci mniejszą ilość oddziałów
CELE POBOCZNE: 4 znaczniki, po jednym na środku każdej z ćwiartek stołu (każdy gracz rozpoczyna grę z 2ma punktami, za każdy kontrolowany pod koniec gry znacznik dodaje 1VP a przeciwnik odejmuje 1VP (do maksimum 2 dodanych/odjętych)

MODELARKA ORAZ PKT DODATKOWE.

- Nie przesłanie rozpiski, lub przesłanie jej po terminie - 4DP
- Brak zasad, kostek, miarki, wzorników: -0- 4DP
- Brak WYSIWYGu: -0-[tyle_ile_modeli]DP
Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów:
- Malowanie armii: 0-3DP
- Podstawki: 0-2DP
- Widoczne konwersje: 0-1DP
- Spójność malowania: 0-1DP


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nuno dnia Wto 3:35, 14 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
:Pijak:




Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 18:56, 12 Maj 2013    Temat postu:

Budda czym grasz? Potrzebuje 5 asaultów w razorze. Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez :Pijak: dnia Nie 18:57, 12 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Buddzioch




Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lbn

 Post Wysłany: Pon 10:52, 13 Maj 2013    Temat postu:

ok, nie beda mi potrzebni.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
CiasteK




Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: stont

 Post Wysłany: Pon 23:44, 13 Maj 2013    Temat postu:

Znowu nie wystawię 3 dakkajetów :C

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Wto 0:20, 14 Maj 2013    Temat postu:

Dzielenie FOC z sojuszem i zakaz triplowania przy prawie 2k?
Wtf?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matus_the_1st dnia Wto 0:20, 14 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Buddzioch




Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lbn

 Post Wysłany: Wto 1:05, 14 Maj 2013    Temat postu:

nie doczytalem :/ nawet troopsow ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
nuno




Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 3:36, 14 Maj 2013    Temat postu:

Edit. Ofc to był błąd, kopiowałem z poprzedniego turnieju regulamin i musiałem przeoczyć. Smile Już jest wszystko dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
CiasteK




Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: stont

 Post Wysłany: Wto 19:30, 14 Maj 2013    Temat postu:

Spox :]

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Grodzio




Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 9:06, 15 Maj 2013    Temat postu:

Panowie niestety z powodu innej imprezy która nam wypadła w sklepie turniej w terminie 25.05 musimy ODWOŁAĆ.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grodzio dnia Śro 9:06, 15 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
M.40




Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 20:07, 15 Maj 2013    Temat postu:

To może 1 czerwca? Tylko z frekwencją może być problem bo długi weekend

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
nuno




Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 11:58, 16 Maj 2013    Temat postu:

W takim razie piszcie kiedy byście mogli/chcieli sobie zagrać teraz jakoś w czerwcu.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
M.40




Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 11:21, 17 Maj 2013    Temat postu:

Jeśli o mnie chodzi to tylko 8 czerwca nie mogę. A pozostałe terminy to jeżeli info będzie odpowiednio wcześniej to myślę, że uda mi się zaplanować

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
:Pijak:




Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 18:52, 22 Maj 2013    Temat postu:

I jak z turniejem?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Hermes




Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: MLW

 Post Wysłany: Czw 14:33, 23 Maj 2013    Temat postu:

15 czerwiec, plz Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
M.40




Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 19:48, 25 Maj 2013    Temat postu:

To kiedy turniej? Bo muszę wolne w robocie zaplanować

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » 25.05 1999 Wargamer
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group