FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
4.IV.2009
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » 4.IV.2009
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 0:20, 26 Mar 2009    Temat postu: 4.IV.2009

Hejka;)
Jako że w końcu jest weekend gdzie nie mam zjazdu ani turnieju proponuje zrobić lokala PREdmp:)
Jako że ja, irek i josef gramy to będziemy mogli przećwiczyć rozpy:)
Co Wy na to:)?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wosho dnia Czw 0:48, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 0:36, 26 Mar 2009    Temat postu:

nie wiem dlaczego napisales ten termin ale to wtorek Razz
btw mnie nie ma od 3 do 14 w Lublinie...
proponuje wogole skupic sie na zrobieniu na dragonie turnieju jednego sensownego, bo chyba jednego turnieju nam brakuje do 3 zeby moc zrobic chalengera w nastepnym sezonie


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 0:49, 26 Mar 2009    Temat postu:

Zorientowalem sie wlasnie ze GT jest wtedy co Dragon Confused

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 21:29, 01 Kwi 2009    Temat postu:

W dniu 4 kwietnia 2009r. odbędzie się w Lublinie drugi w tym sezonie lokalny turniej. Zapraszam do zapoznania się z regulaminem.

Regulamin Turnieju, klasy lokalnej WH40K.

• Czas i miejsce turnieju:

• rozpoczęcie 04-04-2009r (sobota)

• rejestracja od 8:30 do 9:30

• pierwsza bitwa – 930 – 1145
• druga bitwa – 1200 - 14 45
• trzecia bitwa -1500 -1745

• ogłoszenie wyników – 18:00

• miejsce: Lublin Gimnazjum nr.13 ul 8 Biedronki.

• Sędzia Główny: Wosho

• Sędzia techniczny Monika.

• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 02-04-2009r do godziny 24 00. Rozpiski należy przesyłać na adres mailto: bfg @ o2.pl . Za poprawną rospiskę przesłaną w terminie zawodnik otrzyma 5pkt do klasyfikacji turnieju. Osoby korzystające z programu Army Builder proszone są o nadsyłanie rozpisek w postaci Text Summary.

• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 1900 pkt i zbudowane według Standard Organization Force. Obowiązują FAQ i PKZ.

• dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD,

• nie dopuszczone są podręczniki Imperial Armour

• dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries,

• zabronieni są wszyscy bohaterowie specjalni,

• zabronione są VDR i Tyranid Monstrosities.

• W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.

• Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

• Jednostki nie musza być reprezentowane przez adekwatne figurki( o dopuszczeniu armii zawierającej Proxy decyduje sędzia) (WYSIWYG nie jest niezbędny ale o wszystkich zmianach należy poinformować Gracza przeciwnej strony przed bitwą). Nie jest wymagane pomalowanie armii i wymodelowanie podstawek.

• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

• Scenariusze i Dodatkowe Regulacje dostępne są w oddzielnym zbiorze.


• Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:

10-10.................0-249

11-9...................250-499

12-8...................500-749

13-7...................750-999

14-6...................1200-1249

15-5...................1250-1499

16-4...................1500-1749

17-3...................1750-1999

18-2...................2000-2249

19-1...................2250-2499

20-0...................2500+


• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

• Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

Scenariusze i Dodatkowe Regulacje

Tereny:

• Obowiązują „warszawskie lasy” – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
Area terrainy(ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać.
Zalecamy by wszyscy gracze przed rozpoczęcią bitwy starannie omówili każdy teren, żeby nie było żadnych wątpliwości.


1.Misja: Znajdź i utrzymaj

Rozstawienie: Spearhead ,
Cel misji: Take&Hold ,jak z podręcznika głównego, na końcu bitwy przyznawane jest 400VP za każdą jednostkę punktującą znajdującą się całkowicie w 12” od środka stołu. Srodek stołu można w każdym momencie sprawdzić. Jeśli którykolwiek z graczy sprowadzi ilość jednostek przeciwnika poniżej połowy początkowej ilości dostaje dodatkowo 400 VP..
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

2.Misja: Zdobądź i utrzymaj

Rozstawienie: Dawn of War
Cel misji: Gracze przed rzutem na rozstawienie rozstawiają na polu bitwy 4 znaczniki, minimalnie 12” od krawędzi i 12”od siebie(o tym kto pierwszy kładzie znacznik decyduje rzut kostką).
Jeśli któryś z graczy na końcu bitwy kontroluje znacznik(3” od znacznika część jednostki punktującej i żadnej jednostki wroga) dostaje 400VP. Dodatkowo każdy oddział jest warty +50VP.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

3. Misja: Epicka bitwa

Rozstawienie: Spearhead
Cel misji: Zajęcie pola bitwy.
Pole bitwy jest podzielone na 6 sektorów: 24”x24” cale. Na końcu bitwy jeśli gracz ma jednostkę punktującą zajmującą sektor a przeciwnik nie ma swojej jednostki punktującej wtedy gracz otrzymuje 350 VP za każdy sektor. W każdym momencie można sprawdzić jak przebiegają linie dzielące pole bitwy na sektory.
Weterani tysiąca bitew: Gracze przed rozstawieniem obu armii muszą wskazać jeden ze swoich oddziałów (dowolny, może to być oddział, pojazd, pojazd dedykowany). Oddział wybrany jest wart dla przeciwnika podwójną ilość VP i ów oddział może raz w grze przerzucić jedną (2 w przypadku morale ) dowolną kostkę na któregokolwiek z modeli z oddziału przy jednym z rzutów na: Trafienie, ranienie, pancerz, cover save, trudny teren, morale, fleet/run, konsolidację, scatter die). Przerzutu nie można użyć jeśli ten już był przerzucany z innej zdolności.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 7:43, 02 Kwi 2009    Temat postu:

wlasciwie taki sam reg da sie na dragona pierwszego dnia, tylko mozna bedzie zmnienic misje ew. na 2 pozostale z DMP

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 21:33, 02 Kwi 2009    Temat postu:

no mnie niestety nie bedzie w sobote rano wyjezdzam... wiec udanej gry zabawy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 17:01, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Było fajnie i śmiesznie Smile
1.Josef/ SM Bikers
2.Wosho/ Withchunters
3.Wojtek/ SM
4.Jarema/ Orks
5.Robert/SM
Chyba jakos tak było. Następny będzie w połowie maja mam nadzieję że z większa ekipą Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Wto 23:58, 07 Kwi 2009    Temat postu:

ze co ja na końcu?!

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 8:35, 08 Kwi 2009    Temat postu:

No jak przegrywasz 300 do 3400 to co sie dziwisz Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Śro 19:04, 15 Kwi 2009    Temat postu:

Robert co tak słabo :p

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » 4.IV.2009
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group