FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
"RozGrzaniec" 30 X 2010, Zamość
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » "RozGrzaniec" 30 X 2010, Zamość
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Czw 10:50, 21 Paź 2010    Temat postu: "RozGrzaniec" 30 X 2010, Zamość

RozGrzaniec

ORGANIZACJA
Organizator: Manufactorum
Sędziowie: Mateusz "Matus" Gajos
Miejsce: ZDK w Zamościu
Termin: 30 Października 2010 (Sobota).
Harmonogram: Start (zapisy): 10.00, czas na 1 bitwę: 60 minut
Przesyłanie rozpisek: [link widoczny dla zalogowanych]
Limit miejsc: 12
Wpisowe: 5zl (cwaniaki dychę) w całości przeznaczone na nagrody

Turniej jest zgłoszony do Ligi.

ZASADY OGÓLNE
Zasady parowania: System szwajcarski.
Format punktowy: 600pkt
FOC: 1-6 Troops, 0-1 HQ, 0-2 Fast Attack, 0-2 Elites, 0-2 Heavy Support
Na turnieju obowiązują zasady patrolu tzn.:
1. Zabronione są modele z save 2+
2. Zabronione są modele z liczbą ran większą niż 2.
3. Zabronione jest używanie bohaterów specjalnych.
4. Dopuszczone są pojazdy o maksymalnej sumie pancerza 33 (Przód + Boki + Tył).
5. Zabronione jest stosowanie broni typu Ordnance.
6. Zabronione jest zostawianie oddziałów w Deep Strike'u, chyba że zasady jednostki mówią inaczej (np. Necron Scarabs)
Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje).
IA: Tylko Imperial Armour update.

Każdy gracz stoczy 4 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów".

Obowiązuję wszystkie FAQ armii oraz PKZ.

Gramy na stołach 48"x48"

Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę 20:0. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju.
Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane również jest posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta. Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

WYSIWYG oraz Ew. Proxy: Turniej ma na celu zachęcenie nowych graczy do gry turniejowej, dlatego przymykamy oko na braki kadrowe i WYSIWYG, szczególnie u "świeżaków".

Specyfikacja terenowa:
1. Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
2. Area terrainy (ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać.
3. Wszystkie budynki z dużą różnicą poziomów umożliwiają zachowania koherencji oddziałów znajdujących się w nich, nawet w wypadku zaistnienia odległości większej niż 2" między modelami oddziału znajdującego się na różnych poziomach.
4. Arrea Terrain typu "tank trap" jest trudnym terenem dla piechoty, a dla pojazdów (z wyjątkiem walkerów) - nieprzekraczalnym

Wyniki bitew:
Gramy na VP
Widełki:
0 - 115 => 10 : 10
116 - 230 => 11 9
231 - 345 => 12 : 8
346 - 460 => 13 7
461 - 575 => 14 : 6
576 - 690 => 15 5
691 - 805 => 16 : 4
806 - 920 => 17 3
921 - 1035 => 18 : 2
1036 - 1150 => 19 1
1151 - i więcej => 20 : 0

Wartości punktowe celów misji zależne od scenariusza.

Wybicie przeciwnika "do nogi" skutkuje wynikiem 20:0

Punkty za rozbicie (przeciwnik sprowadzony do 25% ilości modeli przy zachowanym stanie powyżej 50%: 2

Dodatkowe punkty za różnice w KP:
1-2: 100
3-4: 200
5 i więcej: 300

Sędziowie
Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

Wszelkie pytania i uwagi prosze keirować na maila [link widoczny dla zalogowanych]

SCENARIUSZE


#1
1. Typ rozstawienia: Trójkąty. Strefą rozstawienia jest trójkąt równoramienny o długości przyprostokątnej =24" znajdujący się w rogu mapy (czy to będzie lewy, czy prawy róg decyduje rzut kostką - jeden dla obu graczy)
2. Cel misji: Doprowadzenie niepojazdów do trójkąta o długości przyprostokątnej =12" znajdującego się w strefie przeciwnika. Oddział znajdujący się po skończeniu gry w tej strefie w całości daje +300pkt, gdy nie jest w całości +100pkt. W przypadku oddziału znajdującego się w transporterze sprawdzamy to wg hulla pojazdu.
3. Zasady misji: Reserves, Deep Strike jest ZABRONIONY nawet gdy zasady oddziału mówią inaczej (wyjatkiem są oddziąły, dla których jest to jedyny sposób na pojawienie się na stole), Outflank jest możliwy tylko z krawędzi przeciwnej strefie przeciwnika.
4. Długość gry: 6 tur

#2
1. Typ rozstawienia: Pitched Battle (12" od krawędzi)
2. Cel misji: Wzdłuż linii dzielącej stół na pół rozstawione jest 7 znaczników (w odległości 6" od siebie nawzajem i od krawędzi stołu). Kontrolować znaczniki mogą tylko jednostki scorujące wg podręcznika. Jeden oddział może kontrolować więcej niż 1 znacznik. Kontrola znacznika - jeden model z oddziału styka się podstawką ze znacznikiem. Każdy znacznik warty jest 100pkt. Bonusy za kontrolowanie nierozerwanego rzędu znaczników: 2 +100pkt, 3-4 +200 pkt, 5-7 +300 pkt.
3. Zasady misji: Deep Strike, Reserves
4. Długość gry: 5 tur, 6 na 4+

#3
1. Typ rozstawienia: Spearhead (ćwiartki)
2. Cel misji: Kontrola znaczników. Na stole znajdują się 4 znaczniki (po 1 na środku każdej ćwiartki). Znaczniki mogą kontrolować tylko jednostki scorujace wg podręcznika. Kontrolowanie znacznika - oddział w 3" od znacznika (wystarczy fragment podstawki). Jeden oddział może kontrolować tylko jeden znacznik. Znacznik na ćwiartce przeciwnika jest warty 300 pkt, na swojej - 100 pkt, na ćwiartkach neutralnych - 200 pkt. Dodatkowo, gdy kontrolujemy znacznik przeciwnika, a przeciwnik nie kontroluje/contestuje naszego dodajemy bonus w wysokości 100pkt.
3. Zasady misji: Deep Strike, Reserves, Night Fight w turach 5+
4. Długość gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+

#4
1. Typ rozstawienia: Dawn of War
2. Cel misji: Anihilacja - za każdy zniszczony lub społowiony oddział przeciwnika przysługuje podwójna ilość punktów
3. Zasady misji: Night Fight w turach 1 i 2
4. Długość gry: 6 tur


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matus_the_1st dnia Sob 18:23, 23 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 17:52, 21 Paź 2010    Temat postu:

o to zajebiscie Very Happy ja się piszę na 100% i myślę że z 2 osoby z Lublina pojadą ( przynajmniej Robert i ktoś jeszcze )
Matus napisz ile bitew będziemy rozgrywać ( bo coś nie mogę się doczytać Razz) i czy dobrze widzę że o 12 start ?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Czw 19:14, 21 Paź 2010    Temat postu:

Mam nadzieję, że turniej wyłamie się z shadowskch tradycji i się odbędzie Wink

Krótki disclaimer:
- idea turnieju u nas powstała, bo 2 lokale się nie odbyły :d
- chcemy dać zagrać naszym nubkom, żeby zobaczyli jak się gra na "prawdziwym turnieju" dlatego też prosimy o wzięcie lajtowych rozpisek Wink
- o 12 zwykle zaczynamy spotkania w ZDK, dlatego wpisałem taką godzinę, będę w sobotę rozmawiał, i może się uda zacząć wcześniej i skończyć później (zwykle kończymy parę minut po 16). Jeśli czasu będzie więcej, bitew będzie 4.
- nie wiem też jeszcze, czy nie będzie się wtedy odbywała w ZDKu jakaś "impreza" (okolice święta) - zwykle wtedy mamy ograniczoną ilość stołów i musimy być cicho
- limit miejsc jest taki a nie inny, bo nie mamy blatów, a pola bitew składamy ze stołów (jeszcze dokładnie sprawdzę w sobotę, ile się tego da zrobić)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Sob 8:34, 23 Paź 2010    Temat postu:

okej dzisiaj powinieneś dostać 3 zgłoszenia ja Robert i Shadow Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Sob 18:20, 23 Paź 2010    Temat postu:

Kilka wieści:
- turniej zgłoszony do Ligi jest już
- z dzisiejszych rozmów wynikło, że możemy przyjść wcześniej, toteż zaczynamy o 10.00
- stoły też uda się dodatkowe przynieść - mam nadzieję, że uda się je zmieścić w sali o której myślę, najwyżej będziemy grać w podziemiach Wink
- doszło wpisowe - 5zł, na nagrody


A, właśnie - przywieźcie trochę terenów Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matus_the_1st dnia Sob 18:27, 23 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Nie 14:49, 24 Paź 2010    Temat postu:

tereny zabierzemy Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 12:47, 25 Paź 2010    Temat postu:

Mnie sadly nie będzie; w ten weekend się na groby wybieram. Będziecie musieli dać sobie radę beze mnie. Wink Na Falkonie się zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Pon 20:31, 25 Paź 2010    Temat postu:

Szkoda no ale Filip zbieraj siły na Falkona ;D

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Sob 18:51, 30 Paź 2010    Temat postu:

Wyniki:
1. Paweł "Szopen" Bartnik (IG) 58
2. Rafał "Shadow" Wróblewski (SW) 54
3. Dawid "Moogli" Przyczyna (Eldar) 49
4. Bartosz "GrimDark" Pawliszak (CSM) 47
5. Damian Kita (IG) 43
6. Michał "Mihu" Ćwierz (SW) 43
7. Norbert "OS-Cypek" Przytuła (BA) 40
8. Mateusz "Matus" Gajos (DH) 38
9. Andrzej "ablood" Gąsiorek (WH) 28
10. Kornel Skórka (BA) 20


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Nie 0:47, 31 Paź 2010    Temat postu:

No Shadow gratulacje:)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Shadow
Mod



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraina cieni

 Post Wysłany: Nie 9:25, 31 Paź 2010    Temat postu:

najwiekszy fail turnieju stracilem 6dp za to ze zabraklo mi 1 cala na szarze przez teren a tak to bym byl pierwszy.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Nie 9:56, 31 Paź 2010    Temat postu:

gratulacje Smile
Szkoda że przepadł mi turniej a tak miałem ochotę pograć na takie punkty... grunt że turniej się udał Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » "RozGrzaniec" 30 X 2010, Zamość
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group