FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Rzeszów 1800 ze specjalami 21.08
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Rzeszów 1800 ze specjalami 21.08
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hostile




Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska

 Post Wysłany: Nie 12:11, 07 Sie 2011    Temat postu: Rzeszów 1800 ze specjalami 21.08

Tak jak w temacie, 21 sierpnia odbędzie się turniej w Rzeszowie 1800 ze specjalami. Szczegółowy regulamin wkrótce:)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
hostile




Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska

 Post Wysłany: Pon 13:41, 15 Sie 2011    Temat postu:

Rzeszowski Turniej 40k – Gruba Rzeź na Kresach

Czas: 21.08.2011 o 9:00 (zapisy)
Miejsce: Osiedlowy Dom Kultury „Nowe Miasto”, ul. Podwisłocze 6
Organizator: Stowarzyszenie Rzeszowski Klub Fantastyki NAWIGATOR

1. Armie – 1800 punktów
2. FoC – standardowy. Dopuszczone są wszystkie armie i jednostki oficjalne. Możliwe jest wzięcie maksymalnie jednego Special Charactera lub bohatera imiennego z obowiązującego codexu. W wypadku brania takowego, gracz musi posiadać oryginalną figurkę albo konwersję zgodną WYSIWYGowo. Nie dopuszczone są jednostki z IA, VDR i Tyranid Monstrosities.
3. Rozpiski nadsyłamy na adres [link widoczny dla zalogowanych] do dnia 19.08.2011. Za nie nadesłanie rozpiski do tego terminu gracz otrzymuje karę wymienioną w punkcie 10 regulaminu.
4. Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
5. Misje grane są na stołach o wymiarach 48”x72”
6. Rundy odbywają się w poniższych ramach czasowych:

Runda 1 – 9:30-12:20
Runda 2 – 12:30-15:20
Runda 3 – 15:30-18:20

W pierwszej rundzie gracze mogą sobie rzucać wyzwania.

7. Ilość miejsc na turnieju jest ograniczona do 8 osób, o wzięciu udziału w turnieju decyduje kolejność zgłoszeń. Jest szansa na zwiększenie się limitu miejsc, więc proszę się zgłaszać nawet na listę rezerwowych. O tym czy limit się zwiększy czy nie będziecie informowani mailowo przed 16.08.

8. Obowiązują następujące misje i zasady dodatkowe:
- jatka – za zabicie 75% modeli wroga gracz dostaje 750 VP
- masakra – za zabicie wszystkich modeli wroga gracz dostaje 1500 VP
Jatka i masakra nie kumulują się. W przypadku wzajemnej jatki/masakry żaden gracz nie dostaje punktów. Gracz, który stracił ponad 75% armii, ale zabił wszystkie modele wroga dostaje 750 VP.

9. Misje:

Misja 1 – Tłuc ich!

Rozstawienie: Pitched Battle
Zasady: 6 tur
Cel: Potrójne VP za zabite i społowione jednostki przeciwnika.

Misja 2 – Brać co się da!
Rozstawienie: Dawn of War
Zasady: 5 tur (6ta na 3+, 7ma na 5+)
Cel: 5 znaczników (jeden na środku, pozostałe po jednym na środku każdej z ćwiartek), każdy wart 750 VP.

Misja 3 – Zająć pozycje!

Rozstawienie: Spearhead (12” od środka)
Zasady: 6 tur
Cel: 750 VP za ćwiartki neutralne, 1500 VP za ćwiartkę rozstawienia przeciwnika, jeden scoring może zajmować tylko tą ćwiartkę na której stoi większa część jego modeli (jeśli nie da się określić większej części, gracze decydują losowo pomiędzy te ćwiartki na których jest najwięcej modeli danej jednostki)

Wynik walki określamy według poniższej tabelki:

10:10 - różnica 0-450
11:9 - różnica 451-900
12:8 - różnica 901-1350
13:7 - różnica 1351-1800
14:6 - różnica 1801-2250
15:5 - różnica 2251-2700
16:4 - różnica 2701-3150
17:3 - różnica 3151-3600
18:2 - różnica 3601-4050
19:1 - różnica 4051-4500
20:0 - różnica 4501+

10. Gracze otrzymują dodatkowe punkty za:
- za wymodelowane i pomalowane wszystkie podstawki - 1 DP;
- za pomalowanie całej armii w co najmniej trzech kolorach - 3 DP;
- za oznaczenia na oddziałach - 1 DP;
- za zachowanie WYSIWYG - 3 DP, -1 DP za każde odstępstwo.
- za posiadanie własnej miarki, kostek, używanych w rozpisze wzorników oraz kodeksu własnej armii - 3DP
Gracze otrzymują ujemne punkty za:
- nadesłanie rozpiski po czasie wymienionym w punkcie 3 regulaminu -3DP
- nie posiadanie przy sobie czytelnej rozpiski (może być pisana, ale MUSI być czytelna) -3DP

11. Gracze mogą korzystać podczas turnieju z proxów, jednak muszą one być w trzech wymiarach tak aby odpowiadały w wysokości, szerokości i długości (w przypadku piechoty najważniejsza jest wysokość) oryginałom. Proxy muszą mieć podstawki zgodne z oryginalnymi. Proxy 2D nie będą uznawane i zostaną usunięte ze stołu przez sędziego przy pierwszej bitwie.

12. Turniej liczy się do rankingu ligi 40k, jednak chcielibyśmy, żeby podczas turnieju nie było niezdrowych napinek i spięć. Have fun Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Rzeszów 1800 ze specjalami 21.08
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group