FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
"Stypa po Rzezi" - 12.09.2015, Zamość
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » "Stypa po Rzezi" - 12.09.2015, Zamość
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Sob 11:16, 29 Sie 2015    Temat postu: "Stypa po Rzezi" - 12.09.2015, Zamość

Zamojskie Spotkania z Fantastyką XIII
“Stypa po Rzezi” wersja α

Miejsce: WSZiA Zamość, ul Sienkiewicza 22a
Kiedy: 12 września 2015 (sobota)
Start: 8:00
Wpisowe: Brak, wejściówka na konwent 20 zł, na samą sobotę 12 zł

1. Kompozycja Armii
- Limit punktowy: 1400
- Dopuszczamy wszystko oprócz Apokalipsy i jej formacji, bo się nie boimy
- Należy zaznaczyć w rozpisce, który z modeli jest Warlordem
- Formaty Rozpisek:
Unbound:
Kod:
Gracz: Miasto:
Kodeks
Battlefield_Role numer: Nazwa - liczebność, wykupiony wargear (bez transportu) - pts (bez transportu)
Transport: Nazwa - wykupiony wargear - pts
MODELE:
KP:
TOTAL:


Battle Forged:
Kod:
Gracz: Miasto:
numer - Kodeks: Typ Detachmentu
Battlefield_Role numer: Nazwa - liczebność, wykupiony wargear (bez transportu) - pts (bez transportu)
Transport: Nazwa - wykupiony wargear - pts
MODELE:
KP:
TOTAL:


2. Zgłoszenia
termin zgłoszenia: 9 września 2015r. godz. 23:59 (aczkolwiek jak ktoś przyjedzie na turniej bez zapowiedzi nikt się nie obrazi, wcześniejsze zgłoszenie pozwala nam przygotować się z odpowiednia ilością stołów)
adres: [link widoczny dla zalogowanych]

3. Akcesoria
Wypadałoby, żeby każdy uczestnik turnieju posiadał: miarkę, kostki, wzorniki używane w swojej rozpisce, kodeksy armii których używa z aktualnymi FAQami (jeśli dotyczą używanych w rozpisce jednostek). Jeśli gracz używa wielu kodeksów w trosce o kręgosłupy graczy organizatorzy zgadzają się na kopie stron, z których się korzysta, lub wersje elektroniczne kodeksów (o ile posiada się urządzenie pozwalające na wygodne przeczytanie zasad).

4. Proksowanie
Proksujemy w granicach przyzwoitości. Przyzwoitość - max ⅕ modeli w rozpisce nie będących IC. Modeli z FW też nie wypada proksować, ale dobre konwersje są w porządku.

5. Ocena modelarska
- Malowanie 0-2
- Podstawki do 0-1
- Konwersje 0-1
- WYSIWYG 0-1
- WoW 0-1

6. Ramy Czasowe
- 8:00-8:30 - zapisy
- 8:30-11:00 pierwsza bitwa
- 11:15-13:45 druga bitwa
- 14:00-16:30 trzecia bitwa
- 16:45 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród

7. Bitwy
Czas gry: Variable Game Lenght - 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Stoły: 48"x 60"

Punktacja:
0 różnicy - 10: 10
1 pkt różnicy - 11:9
2pkt różnicy – 12:8
itd.

MISJE:
Na stole winno znajdować się zawsze 6 ponumerowanych znaczników, rozstawianych naprzemiennie przez graczy.
Do wykonywania celów misji oraz Tactical Objectives służą te same znaczniki.
Gdy celów misji jest mniej, używamy do ich oznaczenia znaczników o niższych numerach (czyli jak jest 3 cele misji, to są to znaczniki 1,2,3).

W każdej misji obowiązują Zasady Specjalne:
- Night Fighting
- Reserves
- Mysterious Objectives (chyba, że gracze o nich zapomną albo zgodzą się na nie użycie ich)
- Tactical Objectives
    - Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. Można używać TO “armijnych”.
    - Każdy TO może zostać wykonany tylko raz na grę.
    - W momencie wykonania TO należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę.
    - W trakcie jednej tury można wykonać maksymalnie 3 TO.
    - Na początku każdej tury gracza ów gracz dolosowuje sobie tyle nowych TO, by mieć w sumie 3.
    - Pod koniec tury gracza ów gracz może odrzucić maksymalnie jeden “niechciany” TO.
    - Jeżeli dany Objective jest niemożliwy do wykonania należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
    - Jeżeli na karcie znajduje się wartość D3 - liczymy ją jako 2.


W każdej misji obowiązują Cele Dodatkowe:
- First Blood = 1VP
- Slay the Warlord = 1VP
- Linebreaker = 1VP
- Big Ones - W przypadku pojazdów Super Heavy, za każde pełne nabite 3 hull pointy gracz otrzymuje 1 VP. W przypadku Gargantuan Creatures 1VP za każde 3 woundy.
- Tactical Elimination: Gracze losują 2 spośród Battlefield Roles (przerzucamy dotąd aż będą 2 różne i istniejące w obu rozpiskach). Jednostki z wylosowanych Battlefield Role są warte 1VP za ich wyeliminowanie.

Misja 1 Hammer&Anvil, znacznik #1 jest Reliktem wartym 6VP ustawionym na środku stołu
Misja 2 Vanguard Strike, Rozstawiane losowo znaczniki: 1x 4VP, 2x 3VP, 2x 2VP, 1x 1VP, odkrywane przed decyzją o przejęciu inicjatywy.
Misja 3 Dawn of War, D3+2 znaczniki, każdy warty po 3 VP.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
hapol




Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 22:41, 29 Sie 2015    Temat postu:

Czy detachmenty mogą się powtarzać? Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Nie 0:26, 30 Sie 2015    Temat postu:

Si.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ert




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 9:40, 08 Wrz 2015    Temat postu:

Z Chełma się zorganizujemy by przyjechać.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » "Stypa po Rzezi" - 12.09.2015, Zamość
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group