Wolan 
					   
    					    
    					   
  
    					   Dołączył: 10 Sie 2013 
    					   Posty: 49 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3
  
    					   
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Nie 12:47, 29 Cze 2014    Temat postu: Wakacyjna Liga Chełmska - start 3.07.2014 | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Wakacyjna Liga Chełmska - 1000 punktów
 
Miejsce: Chełm i okolice 
 
Czas trwania: 10 tygodni
 
Wpisowe: 5 zł w ramach zbiórki na makiety 
 
Zgłoszenie do Ligi Ogólnopolskiej: Tak
 
1. Kompozycja Armii 
 
Limit punktowy: 1000
 
Tylko armie typu Battle Forged.
 
Armia może składać się z maksymalnie trzech detachmentów:
 
-1xCAD
 
-1xAllies
 
-3xInne, ale tylko 1 każdego rodzaju (Inquisition, LotD, Imperial Knights itp.)
 
Zabronione używanie detachmentów typu Formacja.
 
Zabronione używanie dataslate’ów typu Formacja.
 
Niedopuszczone: Escalation, Stronghold Assault
 
Dopuszczone: 
 
1. Wszystkie oficjalne kodeksy.
 
2. Wszystkie oficjalne suplementy.
 
 
3. Jednostki z Imperial Armour w liczbie 0-1 na całą armię gracza.
 
Każdy gracz ma możliwość jednokrotnej zmiany rozpiski w czasie trwania ligi, ale nie może on zmienić Frakcji występujących w poszczególnych detachmentach.
 
2. Zgłoszenia 
 
Rozpiski należy wysłać do dnia 01.07.2014r. do godz. 23:59 na adres mailowy [link widoczny dla zalogowanych]
 
Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -3DP.
 
3. Proksowanie 
 
Obowiązuje całkowity zakaz proksowania w czasie meczy ligowych.
 
4. Zasady ligi 
 
Co dwa tygodnie w czasie trwania ligi zostaną podane pary, które mają dwa tygodnie, aby stoczyć ze sobą bitwę przewidzianą na dany tydzień. Pary będą rozlosowywane w systemie szwedzkim. Jeżeli gracze nie stoczą ze sobą bitwy w przewidzianym terminie, otrzymują oni wynik 0:0. W wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach sędzia może zdecydować o walkowerze i przyznać wynik 20:0.
 
Ligę wygra ten, kto po dziesięciu tygodniach będzie miał największy wynik w DP. W przypadku remisu będą liczyć się MP.
 
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+ 
 
Stoły: 48"x48" 
 
Zasady kontrolowania znaczników i scorowania: zgodnie z podręcznikiem 
 
Zasady specjalne misji: Mysterious Objectives, Night Fighting, Reserves.
 
W każdej misji obowiązują cele dodatkowe: 
 
•	First Blood = 1VP 
 
•	Slay the Warlord = 1VP 
 
•	Linebreaker = 1VP 
 
Punktacja: 
 
•	0 pkt różnicy - 10: 10 
 
•	1 pkt różnicy - 11:9 
 
•	2 pkt różnicy – 12:8 
 
•	itd.
 
Jeżeli gracz zniszczy wszystkie jednostki przeciwnika, automatycznie wygrywa bitwę i otrzymuje wynik 20:0.
 
 
5. Misje
 
Misja 1 - Crusade
 
Strefy Wystawienia: Vanguard Strike 
 
Cel: D3+2 znaczniki ustawianie naprzemiennie przez graczy, warte po 3VP każdy. Gracze losują kto pierwszy rozstawia znaczniki.
 
 
Misja 2 - The Scouring
 
Strefy Wystawienia: Hammer and Anvil 
 
Cel: Przed rozstawieniem armii gracze rozstawiają naprzemiennie 6 znaczników o ukrytych wartościach punktowych (gracze rzucają kostką kto zacznie pierwszy) - jeden wart 4VP, dwa warte 3VP, dwa warte 2VP i jeden wart 1VP. Po wykonaniu rzutu na przejęcie inicjatywy, ujawniane są wartości znaczników.
 
 
Misja 3 - The Relic
 
Strefy Wystawienia: Dawn of War 
 
Cel: Jeden znacznik na środku stołu warty 3VP, podlegający zasadom reliktów, opisanym w podręczniku.
 
 
Misja 4 - The Emperor’s Will
 
Strefy Wystawienia: Hammer and Anvil
 
Cel: Każdy gracz ustawia na swojej połówce stołu jeden znacznik warty 3VP.
 
 
Misja 5 - Purge the Alien
 
Strefy Wystawienia: Dawn of War
 
Cel: Każda jednostka przeciwnika, która została zniszczona, wycofuje się lub nie znajduje się na stole na końcu bitwy, warta jest 1VP.
							     
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Wolan dnia Nie 13:05, 29 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
							 | 
						 
					  |