FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Zamojskie Ferie z Fantastyką - 22 stycznia 2011
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Zamojskie Ferie z Fantastyką - 22 stycznia 2011
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Śro 20:55, 22 Gru 2010    Temat postu: Zamojskie Ferie z Fantastyką - 22 stycznia 2011

ZAMOJSKIE FERIE Z FANTASTYKĄ
22 stycznia 2011


LISTA ZGŁOSZONYCH:
- OS-Cypek / Blood Angels
- Matus / Blood Knights*
- Ablood / Kabal Gesondheid
- Ardis / Flesh Tearers
- Irkuck / Bad Moonz
- Szopen / Traitor Guard
- GrimDark / The Awakened (but Undecided)
- Shadoł / Deff Skullz
- Damian / Death Korps od Krieg
- Kornel / Angels Sanguine

* jakbym wziął DH, to by wyszło że robię turniej pod siebie Wink

ORGANIZACJA

Organizatorzy Zamojski Klub Fantastyki "Czerwony Smok"
Sędziowie Mateusz "Matus" Gajos (Główny) gg: 3020132
Miejsce Zamojski Dom Kultury (Sala Klubowa) ul. Partyzantów
Termin 22 stycznia 2011
Wpisowe 5zł
Nagrody Bitsy Manufactorum
Harmonogram
Zapisy - 10.00
I Bitwa - 10.30-12.00
II Bitwa - 12.15-13.45
III Bitwa - 14.00-15.30
Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród - 15.45

Przesyłanie rozpisek
Ilość miejsc jest ograniczona dlatego w wypadku zbyt dużej ilości zgłoszeń o udziale w turnieju decydować będzie kolejność zgłoszeń. Rozpiski w odpowiednim formacie wysłane do 19 stycznia 2011 do godziny 24:00 zostaną nagrodzone dodatkowymi 4 Dużymi Punktami w turnieju. Przysłanie rozpisek w innym formacie niż poniższy skutkuje karą w postaci braku dodatkowych punktów.
Kod:
GRACZ#ARMIA
HQ
#Nazwa oddziału#(liczebność; Wargear dodatkowy)#[PTS]#[CSP]
Troops
#Nazwa oddziału #(liczebność; Wargear dodatkowy)#[PTS](bez transportu)#[CSP]
#Nazwa Transportu Dedykowanego (Wargear dodatkowy)#[PTS]#[CSP]
Elites
#Nazwa oddziału #(liczebność; Wargear dodatkowy)#[PTS]#[CSP]
FA
#Nazwa oddziału #(liczebność; Wargear dodatkowy)#[PTS]#[CSP]
HS
#Nazwa oddziału #(liczebność; Wargear dodatkowy)#[PTS]#[CSP]
#TOTAL#[PTS]#[CS startowy]+[suma CSP armii]
#liczba modeli#[M]

[PTS] koszt oddziału (wpisujemy samą liczbę!)
[CSP] koszt Composition Score oddziału (wpisujemy samą liczbę ze znakiem "-")
[CS startowy] Composition Score danej armii
[M] ilość wszystkich modeli w armii


Można też skorzystać z poniższego linka i ściągnąć arkusz do wypełnienia:
[link widoczny dla zalogowanych]

Composition Rules znajdują się pod adresem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zgłoszenia wraz z rozpiskami należy przesyłać na adres: matus.the.1st(maupa)gmail.com

Ważne sprawy
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.
Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
Wszelkie pytania i uwagi prosimy przesyłać na adres: matus.the.1st(maupa)gmail.com lub pod numerem gg 3020132 (proszę pisać nawet, gdy numer jest niewidoczny)

ZASADY OGÓLNE

COMPOSITION RULES
Na turnieju obowiązują Composition Rules znajdujące się pod adresem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przewidziane są progi punktowe, których przekroczenie będzie skutkowało odejmowaniem DP z klasyfikacji generalnej:
[CSP Total]=55 i więcej => brak kar
Każdy przekroczony punkt => -1DP do klasyfikacji generalnej.


Format punktowy 1300pkt
FOC 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Fast Attack, 0-3 Elites, 0-3 Heavy Support
Stoły Gramy na stołach 48"x60"
Kodeksy Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje + najnowszy FAQ).
URP i PKZ Obowiązują.

Imperial Armour
Jednostki z Imperial Armour są niedopuszczone. Wyjątkiem są Rules Update 1.3, znajdujące się pod adresem:
[link widoczny dla zalogowanych]

Bohaterowie Specjalni
Na turnieju dopuszczeni są bohaterowie specjalni/imienni.

Zasady parowania i bitwy
Umiemy obsługiwać "sędziówkę", toteż po szwacjarsku będzie. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania. Postaramy się też, jeśli będzie takie życzenie -nie parować w pierwszej bitwie graczy z tego samego ośrodka.
Każdy gracz stoczy 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu decyduje ranking generalski.

Wałki
Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę 20:0. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju.
Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane również jest posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

WYSIWYG
Modele które odbiegają od WYSIWIGu powinny być oznaczone w sposób jasny dla przeciwnika. W dobrym tonie jest w tym przypadku częste przypominanie przeciwnikowi, co ów model posiada na stanie.

Proxy
Można proxować. Modele musza być zbliżone wielkością do modeli oryginalnych.

Specyfikacja terenowa
Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
1. Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
2. Wszystkie budynki z dużą różnicą poziomów umożliwiają zachowania koherencji oddziałów znajdujących się w nich, nawet w wypadku zaistnienia odległości większej niż 2" między modelami oddziału znajdującego się na różnych poziomach. Czyli zakładamy, że odstęp pomiędzy piętrami wynosi zawsze 2".
3. Piętra ruin maja określoną powierzchnię. Model może znaleźć się na piętrze pod warunkiem, że żadna cześć jego podstawki nie wystaje poza obręb "podłogi".
4. Skimmery nie mogą podlatywać na piętra zrujnowanych budynków i się na nich zatrzymywać. Przelatywanie nad ruinami kosztuje dodatkowe 2" ruchu za 1 piętro.
5. Pionowe ściany są terenem nieprzekraczalnym, próby wejścia przez okna skutkują próbą niebezpiecznego terenu.

Ocena hobbystyczna
Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów:
1. Terminowe przesłanie rozpiski w odpowiednim formacie = 4DP
2. Posiadanie podręcznika, kostek, miarki oraz wzorników używanych przez swoją armię = 2DP
3. WYSIWYG - jest w 100% = 2DP
4. Malowanie armii - pomalowana w całości 3 kolorami = 1DP
5. Podstawki - zrobione na wszystkich modelach = 1DP
6. Konwersje - min. 15% stanu liczebnego armii = 1DP
7. Spójność malowania - jest w 100% = 1DP

Sawuarwiwr
Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

Wyniki bitew
Widełki:
Kod:
   0 -  199  = 10 : 10
 200 -  399  = 11 : 9
 400 -  599  = 12 : 8
 600 -  799  = 13 : 7
 800 -  999  = 14 : 6
1000 - 1199  = 15 : 5
1200 - 1399  = 16 : 4
1400 - 1599  = 17 : 3
1600 - 1799  = 18 : 2
1800 - 1999  = 19 : 1
2000 +       = 20 : 0


W każdej misji liczymy KP. Różnice w KP dają:
1-2 =130pkt, 3-4 =260pkt, 5+ =390pkt
UWAGA: Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika skutkuje wynikiem 20:0 dla "zamiatacza".
Dodatkowe punkty
Gracz, który sprowadził armię przeciwnika do poniżej 1/4 jej stanu, samemu mając więcej niż 1/2 swoich jednostek na stole otrzymuje dodatkowe 2 punkty do wyniku bitwy (bierzemy tu pod uwagę liczbę modeli w armii) [pole BONUS w tabeli]

SCENARIUSZE

BITWA 1
Rozstawienie: Spearhead
Czas Trwania: 5 tur (2+ -szóstka, 4+ -siódma)
Cele: Na stole jest 9 znaczników. Zajmuje się je w ten sposób, że jeśli na koniec tury gracza oddział zajmuje znacznik (zgodnie z zasadami rulebooka, 3" od, brak wroga w 3" calach) to znacznik uważa się za zajęty bez względu na dalsza obecność przy nim oddziału zajmującego. Znacznik można odebrać tak samo jak się go zajmuje.
Jeśli masz na koniec bitwy:
1) 5 znaczników więcej niż przeciwnik = 1100pkt
2) 4 znaczniki więcej niż przeciwnik = 880pkt
3) 3 znaczniki więcej niż przeciwnik = 660pkt
4) 2 znaczniki więcej niż przeciwnik = 440pkt
5) 1 znacznik więcej niż przeciwnik = 220pkt
Kod:
.................   UPROSZCZONA MAPKA
...@....&....@...   # - środek stołu
.................   @ - środki ćwiartek
...&....#....&...
.................
...@....&....@...
.................


BITWA 2
Rozstawienie: pitched battle
Czas trwania: 6 tur, 7 na 5+
Cele: Każda jednostka punktująca wprowadzona do strefy rozstawienia przeciwnika daje +250pkt. Jeśli jednostka jest poniżej połowy liczebności początkowej daje +125pkt. Liczy się tylko pierwsze 6 oddziałów, kolejne nie dają punktów.

BITWA 3
Rozstawienie: Dawn of War
Czas trwania: 6 tur
Cele: Anihilacja - wszystkie punkty za zniszczenie/społowienie wrogich oddziałów liczymy x2.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matus_the_1st dnia Czw 0:42, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 6 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 11:36, 23 Gru 2010    Temat postu:

ja się pisze mam nadzieje ze zjazdem nie bedzie mi sie pokrwac bo inaczej nie pojawie sie:/...ciekawe są te punkty widze ze za duzo lashy nie bedzie Razz ale tak powaznie to chyba tworcy chcieli troche przycicac przegiecia ?
Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 13:08, 23 Gru 2010    Temat postu:

od razu się dopytam jaki jest maksymalny minus na DP ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 1:45, 24 Gru 2010    Temat postu:

Ja jeszcze nie wiem; wszystko zależy, kiedy egzaminy będę miał. Poza tym, uczciwie muszę się przyznać, że niepokoi mnie dopuszczenie specjali na tak małe punkty, i compscore tego nijak nie równoważy. : P

A dolnego limitu na compscore chyba nie ma. Jak dasz radę, możesz dociągnąć poniżej 0. Dostaniesz stosowny minus do DP, ale będziesz miał tak uber wygiętą armię, że odbijesz sobie na wynikach bitew. : P


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Pią 13:49, 24 Gru 2010    Temat postu:

Nie da się zejść poniżej zera. Można maksymalnie wydać tyle, ile wynosi limit dla armii (dla różnych jest inny).
Jest wielce prawdopodobne, że jeszcze zwiększę kary za progi, żeby naprawdę nie opłacało się brać przegiętych rozp Wink

Co do specjali - będą dopuszczani na większości turniejów organizowanych przez mnie, gdyż uważam, że są takim samym wpisem w kodeksie, jak dowolna inna jednostka, a banowanie ich to tak jakby np. zabrnić wystawiania terminatorów.
Poza tym - polityka GW ich dotycząca trochę się zmieniła. Teraz dzięki niektórym specjalom da się złożyć armię na trochę innym FoC (np. Astorath i DC). Koszt punktowy takiego typa też nie jest zwykle ogromnie zaniżony.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 16:06, 24 Gru 2010    Temat postu:

Matus_the_1st napisał:
Jest wielce prawdopodobne, że jeszcze zwiększę kary za progi, żeby naprawdę nie opłacało się brać przegiętych rozp Wink

Jeśli mogę zasugerować: tak z -4 za każde 5 punktów compscora, albo nawet po 1DP za każdy punkt poniżej granicy. Wtedy to wyraźnie trzepnie człowieka po wyniku. [I żeby nie było: moja pierwsza rozpiska jest 20,5 compscore poniżej wyznaczonej granicy, więc zdaję sobie sprawę z tego, co mówię. Razz] Chociaż, żeby naprawdę nie opłacały się gięte rozpiski, trzeba by było dać jakieś -2DP za każdy przekroczony punkt compscore. Albo przynajmniej -2DP za 3CSP.

Cytat:
Co do specjali (...)

W ogólności się zgadzam, dlatego mówię, że mnie to "niepokoi", a nie, że jestem "przeciwny". Cool


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Wto 20:42, 28 Gru 2010    Temat postu:

Zmieniłem na -1 CSP => -1DP

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Śro 0:50, 12 Sty 2011    Temat postu:

to kto się z Lublina wybiera ? i czym jedziemy? ja samochodu nie będę miał , więc PKS czy ktoś ma coś do zaoferowania ;>

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 14:33, 12 Sty 2011    Temat postu:

Ja czuję potrzebę wybrania się. Pewnie trzeba będzie się busikiem przewieźć.


+edit+
Swoją drogą, jak jest z połówkowymi punktami za compscore? Bo mi akurat wychodzi połówka, a mam trochę poniżej granicy, więc nie mogę olać. Smile Zaokrąglić jakoś, czy będzie te -0,5 do DP?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ardis dnia Śro 15:19, 12 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Śro 16:27, 12 Sty 2011    Temat postu:

Ojj korci mnie też bym pojechał!

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Śro 19:48, 12 Sty 2011    Temat postu:

to się zapowiada ciekawy wypad Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Sob 22:05, 15 Sty 2011    Temat postu:

Przesunęła się czasówka o godzinę do przodu.

Prośba - jeśli możecie - weźcie trochę terenów.

Jak się uda z dworca busów może was odebrać OS-Cypek (a potem na niego zawieźć).


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Wto 9:31, 18 Sty 2011    Temat postu:

postaramy się coś zabrać Smile rospiskę dzisiaj wieczorem podeślę Smile
to kto z Lublina jedzie ?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 15:31, 18 Sty 2011    Temat postu:

Ich bin fahren gehen. Rozpiskę też zaraz wyślę.

+edit+
Wysłałem. Dobrze, że sprawdziłem przedtem compscore... Mam ochotę zamordować tych, co wymyślali te zasady... Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ardis dnia Wto 17:28, 18 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Śro 21:45, 19 Sty 2011    Temat postu:

Podobne mam Filip i ja odczucia Very Happy Razz
Matus jak zbierzesz wszystkich co się zgłosili wrzuć listę zgłoszeń Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Zamojskie Ferie z Fantastyką - 22 stycznia 2011
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group