FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
23.8.2008r. Rzeszów 3/4x1500
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Strike Force Lublin » 23.8.2008r. Rzeszów 3/4x1500
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 13:29, 05 Sie 2008    Temat postu: 23.8.2008r. Rzeszów 3/4x1500

Hejka:)
Rozmawiałem z Romanem ma powiesić na dniach regulamin:)
Kto byłby chętny jechać, pierwszy turniej na 5 ed byłby:)
Jeśli będę w Lublinie to ja chętnie:)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Wto 22:16, 05 Sie 2008    Temat postu:

ja chetnie bym wyskoczyl popykal na turnieju Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
WildFrog




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Wto 22:34, 05 Sie 2008    Temat postu:

no to ja odpadam 23 mam wesele i nijak nie mam jak wpaść. Sad

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mlodyrs




Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rzeszów

 Post Wysłany: Nie 18:02, 10 Sie 2008    Temat postu:

Zapraszamy do Rzeszowa

Regulamin turnieju Rzeź na Kresach V

Turniej odbędzie się w dniu 23 (sobota).VIII.2008 r.

Lokalizacja - Rzeszów, V LO, ul. Hetmańska 38.

Wstęp: 5 zł.

Zapisy 8:30 – 9:00

Na bitwę przewidziane jest ok 2,5 h więc skończymy najpóźniej o 17:30.

Gramy: 3 bitwy.

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Zasady:
1. Armie na 1500 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-6 Troops, 0-3 Elites, 0-3 Fast Attack, 0-3 Heavy Support. Zakazane jest wybór 2 takich samych slotów HQ, 3 takich samych Elit, FA, HS.
2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych.
3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);
4. Nie dopuszczone są: podręczniki Imperial Armour, jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries; VDR i Tyranid Monstrocities; Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";
5. Rozpiski należy przesyłać na adres turniejwrzeszowie(at)op.pl Za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 20 sierpnia 2008 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju. Ilość miejsc ograniczona.
6. Gramy na stołach 60"x48"
7. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ. Gramy na 5ed.
8. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
9. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
10. Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie się ocena malowania:
0/2 pkt amia pomalowana
0/1 pkt oznaczenie oddziałów
0/2 pkt cała armia posiada WYSIWYG
- 1 pkt brak czytelnej rozpiski
11. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
12. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
13. Gracze mogą używać modeli zastępczych (figurki do innych systemów bitewnych, modele historyczne) albo żetonów. Modele zastępcze/żetony muszą odpowiadać wielkością reprezentowanym figurkom i być dokładnie opisane co do wyposażenia.
14. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

15. Misje

W każdej misji obowiązują zasady:
1. Desant
2. Rezerwy.
3. Jeśli któraś ze stron straci wszystkie jednostki automatycznie przegrywa 20:0
4. Losowa ilość tur – po piątej turze wykonujemy rzut – na 3+ gramy szóstą turę, po ewentualnej szóstej turze wykonujemy rzut – na 5+ gramy siódmą tura, po siódmej gra kończy się automatycznie.
5. Przejęcie inicjatywy – drugi gracz może wykonać rzut na przejęcie inicjatywy (na 6+ to on będzie zaczynał, rzut wykonuje się przed pierwszą turą)

Kontrola terenu

1. Przed bitwą gracze wystawiają na stole po trzy znaczniki, nie bliżej niż 12” od siebie i krawędzi stołu.
2. Gracze dzielą stół na 2 połówki przeprowadzając linie podziału równolegle do dłuższej krawędzi, rzucają k6 ten kto wyrzuci więcej wybiera czy chce być pierwszy czy drugi. Pierwszy gracz wybiera jedną z połówek, wystawia na niej jedną jednostkę dowodzenia i dwie podstawowe (wliczając w to infiltracje). Następnie gracz drugi wystawia na przeciwległej jedną jednostkę dowodzenia i dwie podstawowe (wliczając w to infiltracje). Pozostałe jednostki wchodzą na stół z własnej krawędzi z początkiem pierwszej tury każdego z graczy.
3. Zasady specjalne: Walka w Nocy w pierwszej turze.
4. Grę wygrywa ten kto na koniec gry kontroluje więcej znaczników (kontroluje się znacznik jeżeli na koniec ma się jednostkę punktującą w 3” od znacznika, a przeciwnik nie ma w 3” żadnej jednostki, nawet nie punktującej), wynik:
-obydwie strony mają tyle samo znaczników – podlicza się małe punkty, jeśli któraś ze stron ma więcej od drugiej o 500 wygrywa 12:8 jeśli nie wynik to 10:10
-1 znacznik różnicy – 12:8
-2 znaczniki różnicy – 14:6
-3 znaczniki różnicy – 16:4
-4 znaczniki różnicy – 18:2
-5 znaczników i więcej – 20:0

Znajdź i zniszcz

1. Gracze dzielą stół na 2 połówki przeprowadzając linie podziału równolegle do dłuższej krawędzi, rzucają k6 ten kto wyrzuci więcej wybiera czy chce być pierwszy czy drugi. Pierwszy gracz wybiera jedną z połówek, wystawia wszystkie jednostki nie bliżej niż 12” od linii podziału. Następnie gracz drugi wystawia na przeciwległej wszystkie jednostki nie bliżej niż 12” od linii podziału.
2. Za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika gracz otrzymuje 1 pkt zwycięstwa, różnica w punktach zwycięstwa determinuje wynik:
0-1 – podlicza się małe punkty, jeśli któraś ze stron ma więcej od drugiej o 500 wygrywa 11:9 jeśli nie wynik to 10:10
2 – 12:8
3 – 13:7
4 – 14:6
5 – 15:5
6 – 16:4
7 – 17:3
8 – 18:2
9 – 19:1
10 i więcej – 20:0

Rozpoznanie walką

1. Gracze dzielą stół na 2 połówki przeprowadzając linie podziału równolegle do dłuższej krawędzi, rzucają k6 ten kto wyżyci więcej wybiera czy chce być pierwszy czy drugi. Pierwszy gracz wybiera jedną z połówek, wystawia wszystkie jednostki nie bliżej niż 12” od linii podziału. Następnie gracz drugi wystawia na przeciwległej wszystkie jednostki nie bliżej niż 12” od linii podziału.
2. Za każdą jednostkę punktującą w strefie rozstawienia przeciwnika gracz otrzymuje 2 pkt zwycięstwa, różnica w punktach zwycięstwa determinuje wynik:
-2 – podlicza się małe punkty, jeśli któraś ze stron ma więcej od drugiej o 500 wygrywa 12:8 jeśli nie wynik to 10:10
-4 – 12:8
-6 – 14:6
-8 – 16:4
-10 – 18:2
-12 – 20:0


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 13:55, 16 Sie 2008    Temat postu:

Jest szansa że pojedziemy samochodem Smile
Są chyba 2 wolne miejsca kto chętny:)?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 13:42, 18 Sie 2008    Temat postu:

Turniej odwołany Sad

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
WildFrog




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Pon 14:45, 18 Sie 2008    Temat postu:

No ja auta też nie mogę użyczyc father coś ma wozić nim na działke Sad powiedzcie mi kiedy dokladnie ten master w krakowie:)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mlodyrs




Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rzeszów

 Post Wysłany: Pon 16:44, 18 Sie 2008    Temat postu:

Niestety z przyczyn technicznych turniej odwołany. Mam nadzieję, że to już ostatni raz.

Jak coś się będzie działo, damy znać.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Wto 22:02, 19 Sie 2008    Temat postu:

Szkoda ze nie bedzie mam nadzieje ze nastepnyy bedzie przed arena jakis turniej to moze podobnym skladem wpadniemy jak ostatnio Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Strike Force Lublin » 23.8.2008r. Rzeszów 3/4x1500
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group