FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Syrenka Zagłady 19-20.7.2008r. Wawa
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Strike Force Lublin » Syrenka Zagłady 19-20.7.2008r. Wawa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 12:14, 26 Cze 2008    Temat postu: Syrenka Zagłady 19-20.7.2008r. Wawa

Cytat:
1.INFORMACJE o turnieju :

• 19/20 lipca 2008

• Liceum w Piasecznie. Nocleg na miejscy - będą materace + 5 wysokiego standardu prysznicówSmile.Można będzie w piątek przyjechać.

• wpisowe w wysokości : ok 30-35 zł
• Sedzią turnieju jest:
• Gramy z rozbiciem : jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii któregoś z graczy spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako rozbita. Przeciwnik otrzymuje za to +300 małych pkt.
• Na turnieju obowiązywać będzie WYSIWYG
• Nie ma wymogu pomalowanej armii

GRAMY NA IV EDYCJĘ

• Ramy czasowe:

1. Rejestracja: 9:00 - 10.00
2. Pierwsza bitwa: 10:15 – 12:45
3. Druga bitwa: 13.00 – 15:30
4. Trzecia bitwa: 16:15 – 18:45
5. Czwarta bitwa: 9.00 - 11.30
6. Piąta bitwa: 11:45 - 14:15
7. Zakończenie turnieju 14:30

Na 20 minut przed końcem danej bitwy sędziowie będą przypominać o oddaniu wyników co jest równoznaczne z zakończeniem bitwy na aktualnej turze. Za nieoddanie wyników o czasie gracze otrzymają - 2DP za każde rozpoczęte 10min.

SPONSOREM NAGRÓD JEST :


2.Armie:

• 2008 punktów
• SFOC

Dopuszczone armie:

• wszystkie armie i jednostki oficjalne (masz wątpliwości? napisz)
• dopuszczony są podręczniki Imperial Armour oraz podręcznik Apocalypse w zakresie opisu pojedyńczych jednostek, nie formacji. Stosujemy najświeższe zasady, czyli z podręcznika Apocalypse / IA Apocalypse

Tak zgadza się, można użyć War Machines, Gargantuan Creature oraz 0-1 Flyers ( bez structure pointów )

Każdy Structure Point równa się 1 Slot Heavy Support.
Każdy Gargantuan Creature równa się :
- do 5W = 1 Slot Heavy Support
- od 6W do 7W = 2 Slot Heavy Support
- od 8W = 3 Slot Heavy Support

UWAGA: jednostki/pojazdy wystawiane na zasadach Imperial Armour MUSZĄ być reprezentowane przez oryginalne modele, bądź stosowne, dobrze wykonane konwersje - wymów ten będzie ściciśle przestrzegany dlatego jeśli nie masz oryginalnego modelu to należy wcześniej przesłać zdjecie sędziemu.

• dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;
• dopuszczeni są bohaterowie specjalni;

3. Misje:

• Gramy 5 misje, każda po 2,5 h !
• W każdej misji obowiązuje zasada Battle Honours. Jednostka, która usunie ostatni Wound z najdroższej jednostki HQ przeciwnika* otrzymuje na koniec bitwy i na czas następnej losowy bonus z tabelki z podręcznika głównego. Strona 246 dla Infranty, Bikes i Cavalary oraz strona 248 dla Vehicle.

* dotyczy pojedyńczego modelu, nie jakiejkolwiek formy Retinue, jeżeli występują dwa modele o tej samej wartości pkt. wybieramy jeden, który będzie celem

* przerzuty uzyskane dzięki BH nie mogą być wykorzystane aby jakikolwiek rzut przerzucać dwa razy.

Misja I – Mrok! (modyfikacja Cleanse)

Opis:
Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z ćwiartek stołu lub zaczęcie wystawiania. Gracze wystawiają swoje armie wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 6” od środka i 18” od wroga. Wystawiamy Infiltration (o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.

Zasady specjalne : Night Fight (w czasie działania Mrok!), Victory Points, Infiltration, Deep Strike, dodatkowo, ćwiartki warte są : boczne 500, przeciwnika 1000.

Mrok!: na początku tury ruchu gracz wykonuje rzut 1K6 za każdy oddział (każdy rodzaj). Jeżeli wyrzuci 1 nie rzuca dalej, a dany oddział znika ze stołu i pojawia się w dowolnym miejscu na stole używając zasad Deep Strike. Oddział walczący wręcz również może zostać wessany przez Mrok. Po pojawieniu się na stole oddział zdaje test Ld (Fearless i wszyscy „inni” również, pojazdy na bazowym armii).
Nie zdany test powoduje Pinned ( przyjmuje się że modele normalnie na niego odporne także zostały zdezorientowane ). Mrok! znika z czasem:

1 tura = 6+
2 rura = 5+
3 tura = 4+
4 tura = 3+
5 tura = 2+
6 tura = 1+


Długość gry : 6 tur

Misja II - Zabezpiecz i Kontroluj

Opis:
Gracze rzucają kości, ten kto wyrzuci wyższy wynik rozpoczyna wystawianie znaczników ( 12 cali od siebie i 6 od krawędzi ). Następnie
każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną ze stref ( jak CLEANSE II ). Gracze wystawiają swoje armie wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Wystawiamy Infiltration (o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.

Zasady specjalne : Victory Points, Infiltration, Znacznki ( zawsze 4 warte po 500 pkt każdy ).

Misja III – Rozpoznanie Ogniem (modyfikacja Recon)

Opis:
Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z krawędzi stołu. Gracze wystawiają swoje armie wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 15” od krawędzi i 24” od wroga. Wystawiamy Infiltration (o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.

Zasady specjalne : Victory Points, Infiltration, Deep Strike oraz Scoring Units w strefie wystawienia przeciwnika dodają swoją wartość do VP dowodzącego nimi gracza.

Wsparcie ogniowe: gracze posiadają wsparcie artylerii (1 strzał z bazyliszka, zawsze 2K6 rozrzutu, wybieramy wyższy wynik ), punkt ostrzału wyznacza dowódca – musi widzieć cel oraz zdać test Ld, czy nawiązał łączność z baterią (testu nie przerzucamy dzięki czemukolwiek). Dowódcą jest jednostka HQ zadeklarowana przed rozpoczęciem gry, gdy zginie, gracz traci wsparcie.

Długość gry : 6 tur

Misja IV – Otoczyć Ich! (modyfikacja Take & Hold)

Opis:
Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z krawędzi stołu. Jego przeciwnik otrzymuje przeciwną. Gracze wystawiają swoje armie (zaczyna ten, kto przegrał rzut o strefę) wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 12” od krawędzi. Wystawiamy Infiltration (o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.

Zasady specjalne : Victory Points, Deep Strike, Infiltration, Reserves oraz Scoring Units w 12” od środka stołu dodają swoją wartość do VP dowodzącego nimi gracza.

Otoczyć ich! : jednostki pozostające w reserves, a posiadające cechy Scout lub Infiltrators po wyjściu mogą pojawić się (rzut 1K6): 1-2: lewa krótka krawędź, 3-4 prawa krótka krawędź, 5-6 do wyboru lewa lub prawa krótka krawędź. Jeżeli oddział miał dedykowany transport może pojawić się na stole wraz z nim, ale na jego pokładzie.

Długość gry : 6 tur

Misja V - Znajdź i Zniszcz

Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z krawędzi stołu. Gracze wystawiają swoje armie wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 15” od krawędzi i 24” od wroga. Wystawiamy Infiltration (o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.

Zasady specjalne : Victory Points, Infiltration, Deep Strike, Concealment, Anihilation

4. Punktacja:

Punktacja:
0-250 - 10
251-500 - 11
501-750 - 12
751-1000 - 13
1001-1250 - 14
1251-1500 - 15
1501-1750 - 16
1751-2000 - 17
2001-2250 - 18
2251-2500 - 19
2501+ - 20

Ocena Malowania:

I inne informacje wkrótce,

Ostatni duży turniej w tym sezonie na 4ed Exclamation
Pierwszy duży turniej z dopuszczonymi wielkimi zabawkami Exclamation
Wawa więc blisko, jacyś chętni? Very Happy
Jadę z Bratem zapewne Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wosho dnia Czw 12:15, 26 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dante




Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 8:47, 02 Lip 2008    Temat postu:

hehe no ja bardzo chetnie zwlaszcza ze to bylby moj pierwszy master po za miastem no ale znajac moich rodzicow nie ma szans Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Śro 8:48, 02 Lip 2008    Temat postu:

Radek to nie master Razz tylko chalenger ale masz wakacje i postaraj sie nakrecic rodzicow Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Czw 0:51, 03 Lip 2008    Temat postu:

dwa dni kto by jechal bo z jarema nie chce;d tz bede mial kase raczej ale nie wiem czy gdzies nie jade, nie wiem zobaczy sie ale tez nie wiem jak tam z figsami Crying or Very sad moze byc ciezkoooo


Wstepnie jade na 60%


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dante




Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 7:43, 03 Lip 2008    Temat postu:

irek, to moglby byc nawet lokal wazne, ze 2 dni.dla moich starych nie ma znaczenia na jakiej klasy turniej jade, wazne ze mam byc na nim 2 dni i to im wystarcza do tego zeby mnie nie puscic.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dante dnia Czw 7:44, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 12:07, 03 Lip 2008    Temat postu:

Ja jade z Eldarami Irka albo dark angelsami Roberta Razz
Brat sie deklarował ale chyba mu sie kasa skończyła wiec nie wiem czy pojedzie ostatecznie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wosho dnia Czw 12:08, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Pią 15:42, 04 Lip 2008    Temat postu:

Ja jeszcze sie zastanawiam Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dante




Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 13:20, 05 Lip 2008    Temat postu:

eh no ja tez mysle ale to mi jakos wolno idzie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 14:43, 10 Lip 2008    Temat postu:

ja raczej odpadam bo bede szedl na wesele

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 11:20, 21 Lip 2008    Temat postu:

Wyniki Wink
Miejsce ID Imię i nazwisko Armia Miasto Punkty Punkty rankingowe

1 Jakub Wichrowski Chaos Space Marines Warszawa 96 40
2 Grzegorz Pijas Eldar Lublin 94 38
3 Krzysztof Białek Imperial Guard Warszawa 86 36
4 Mariusz Krakowczyk Chaos Space Marines Warszawa 86 34
5 Jakub Urbańczyk Dark Eldars Warszawa 79 33
6 Sławomir Bogusławski Tyranids Wrocław 78 32
7 Paweł Wydrzyński Tyranids Warszawa 78 31
8 Kamil Meka Eldar Wrocław 76 30
9 Jakub Podruczny Orks Ustka 74 29
10 Roman Soboń Space Wolves Rzeszów 71 28
11 Paweł Korpal Eldar Olsztyn 71 27
12 Artur Jeż Daemons Warszawa 70 26
13 Krzysztof Piszcz Tau Trójmiasto 68 25
14 Grzegorz Kostański Tyranids Warszawa 67 24
15 Paweł Chajęcki Chaos Space Marines Trójmiasto 64 23
16 Michał Rebandel Space Marines Warszawa 63 22
17 Szymon Patora Armoured Company Poznań 63 21
18 Wojciech Chroboczyński Chaos Space Marines Trójmiasto 62 20
19 Jan Kustoń Blood Angels Poznań 61 19
20 Paweł Morawski Chaos Space Marines Poznań 59 18
21 Przemysław Maciąg Eldar Warszawa 59 17
22 Piotr Mirecki Blood Angels Warszawa 58 16
23 Dariusz Leoniak Eldar Warszawa 57 15
24 Damian Filipowicz Space Marines Warszawa 56 14
25 Kamil Jasak Imperial Guard Kraków 55 13
26 Michał Krygier Necrons Olsztyn 54 12
27 Michał Herbergier Eldar Kielce 54 11
28 Radosław Łukasiewicz Tau Warszawa 54 10
29 Bartek Piasecki Chaos Space Marines Warszawa 54 9
30 Krzysztof Żelaźnicki Chaos Space Marines Warszawa 54 9
31 Krzysztof Radzki Dark Angels Trójmiasto 52 9
32 Piotr Grabowski Tau Warszawa 50 9
33 Judyta Fac Eldar Bydgoszcz 49 9
34 Katarzyna Zwolska Tyranids Wrocław 49 9
35 Konrad Staszkiewicz Armoured Battlegroup Kielce 44 9
36 Piotr Siwek Chaos Space Marines Warszawa 44 9
37 Sławomir Magoska Dark Eldars Kraków 43 9
38 Mikołaj Nowak Space Marines Warszawa 40 9
39 Aleksander Sternik Black Templars Warszawa 38 9
40 Maciek Wojcieski Tau Warszawa 37 9
41 Michał Chorzelski Dark Angels Trójmiasto 33 9
42 Maciej Gradus Space Marines Warszawa 21 9


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 11:21, 21 Lip 2008    Temat postu:

Małą relacja:
Dziękuję organizatorom za fajną zabawę
Duża poprawa po VW
Szczególne podziękowania dla:
-Mariosa i Seerka za transport
-Isengrimowi i MarcinowiB za sędziowanie na wysokim poziomie
-Irkuckowi, Vladdiemu i Isengrimowi za pożyczenie figsów
-Moim przeciwnikom czyli Kasi, Złemu, Sławkowi, Kamilowi i Vladdiemu za bardzo sympatyczne i wymagające bitwy
Uważam że jeden turniej większy w sezonie można śmiało zrobić z dopuszczeniem zabawek. "Moja" była najwyżej a tak naprawdę sprawdziła się dopiero drugiego dnia. Kwestia jedynie ograniczenia "złych" kombinacji bo jednak SH plus zaczynanie daje kosmiczne możliwości.
1.W bitwie z Kasią zadawał pojedyncze rany bo wszystkie grube były w synapsie, zabił dopiero carnifexa który się połakomił na herlawych i teleportował się poza zasięg synapsy.Bitwę wygrała tak naprawdę Rada nie dajac się zabić niczemu 15-5
2.W przypadku Złego nie zrobił chyba nic poza zajęciem znacznika, bo non stop był shaken i stun, praktycznie grałem na 1500.Tytana zabiła Rada z Harlekinami.11-9 po jakichś absurdalnie nędznych moich rzutach na savy.
3.Ze Sławkiem prawie zginął w pierwszej turze, poźniej zabijał Dark Eldarskie fruwajki co wyczynem strasznym nie jest Harlekini pozabijali to co poprzeżywało z rozbitych raiderów.20-0
4.Z Kamilem dopiero bodajże w 3 czy 4 tury zabiła 2 falkony, przy czym jeden był juz uziemiony przez Death Jestera który pierwszym strzałem go posadził i urwał mu broń Uważam że jego samolot był dużo groźniejszy z tego względu że mógł zaatakować prawie wszędzie i zapestkować dowolny oddział. Gdyby nie fortuna, cover 4+ i moje wyjątkowo dobre rzuty herlawi by wyparowali.16-4
5.Tak naprawdę z Vladdim dopiero pokazał na co go stać i gdy w końcu w ostatniej bitwie udało mi się zacząć zabił po kolei 3 battlewagony razem z ilomaś tankbustasami,ciężarówki chyba dwie i warbossa.20-0
Udało mi sę dopasować resztę rozpiski do Skorpiona tak że w miarę wszystko razem wspódziałało.
Oby DMP było na podobnym poziomie i bez wpadek alkoholowych.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Strike Force Lublin » Syrenka Zagłady 19-20.7.2008r. Wawa
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group