FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Rzeszow 17.05
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Strike Force Lublin » Rzeszow 17.05
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 19:52, 01 Maj 2008    Temat postu: Rzeszow 17.05

Roman napisał:
Zapraszamy do Rzeszowa.

Regulamin turnieju - Rzeź na kresach IV (17.05.2008 r.)

Lokalizacja - Rzeszów, V LO, ul. Hetmańska 38.

Wstęp 5 zł.

Termin - Sobota, 17 maja 2008 r., zapisy od 8.30, gramy od 9.00 do 17.00.

Zasady:
1.Armie na 1500 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-6 Troops, 0-3 Elites, 0-3 Fast Attack 0-3 Heavy Support. Nie można mieć 2 takich samych slotów HQ, 3 takich samych slotów Elite, Fast Attack, Heavy Support ani 4 takich samych slotów Troops.
2.Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych
3.Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);
4.nie dopuszczone są podręczniki Imperial Armour
5.dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
6.zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;
7.nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";
8.Rozpiski należy przesyłać na adres turniejwrzeszowie @ op.pl Za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 15 maja 2008 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju. Ilość miejsc ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.
9.Gramy na stolach 48"x48"
10.Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ.
11.Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
12.Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
13.Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
14.W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
15.Gracze mogą używać modeli zastępczych (figurki do innych systemów bitewnych, modele historyczne) albo żetonów. Modele zastępcze/żetony muszą odpowiadać wielkością reprezentowanym figurkom i być dokładnie opisane co do wyposażenia.
16.Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

Tereny:
1.Górki zasłaniają zgodnie z WYSIWYG, traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save, dają Cover Save na 5+ modelom stojącym za nimi.
2.Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.
3.Budynki i ruiny:
1.Mają wysokość 3,
2.teren wewnątrz budynku traktowany jest jako trudny,
3.6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne),
4.modele za oraz wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako obscured,
5.wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian,
6.w budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.

Misje:
1.Cleans II – night fight, infiltracja, deep strike, dodatkowe punkty za kontrolowanie ćwiartek, ćwiartka przeciwnika jest warta 750 pkt, boczne po 375pkt, własna 0 pkt, żeby kontrolować ćwiartkę należy na końcu bitwy mieć w niej własny scoring unit i nie może znajdować się w niej scoring unit przeciwnika;
2.take&hold – rozstawienie 12” od krawędzi, dodatkowe punkty za scoring units znajdujące się w całości w obszarze 9” od środka stołu po zakończeniu bitwy;
3.Recon - infiltracja, Deep Strike, rozstawienie 12” od krawędzi; dodatkowe punkty za scoring units znajdujące się w strefie rozstawienia przeciwnika po zakończeniu bitwy;
4.Dożynki – night fight 1 tura, eskalacja – liczbę wszystkich slotów w armii dzielimy na 2, dotyczy to także jednostek z zasadami scouts, infiltration, deep strike i drop pods, połowę slotów wystawiamy przed rozpoczęciem bitwy, resztę dzielimy na dwie równe części, które wchodzą automatycznie na stół z rezerw w drugiej i trzeciej turze, rozstawienie w ćwiartkach – 6” od środka, 18” od przeciwnika, dodatkowe punkty za kontrolowanie ćwiartek, ćwiartka przeciwnika jest warta 750 pkt, boczne po 375pkt, własna 0 pkt, żeby kontrolować ćwiartkę należy na końcu bitwy mieć w niej własny scoring unit i nie może znajdować się w niej scoring unit przeciwnika;

Gramy 6 tur lub 1 godzinę i 45 minut

Ramy czasowe:
8.30-9.00 Zapisy
9.00-10.45 I bitwa
11.00-12.45 II bitwa
13.00-14.45 III bitwa
15.00-16.45 IV bitwa
17.00-zakończenie

Punkty karne
1.2 pkt za oddanie wyników po czasie
2.3 pkt za co najmniej 3 nie rozegrane do końca gry podczas turnieju (6 tur)
3.3 pkt za kolejną nie rozegraną do końca grę podczas turnieju (6 tur)

Punkty z gier

Duże Punkty Male Punkty
10-10 0-150
11-9 151-300
12-8 301-450
13-7 451-600
14-6 601-750
15-5 751 -900
16-4 901-1050
17-3 1051-1200
18-2 1201-1350
19-1 1351-1500
20-0 1501+


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 19:53, 01 Maj 2008    Temat postu:

Kto by sie pisal ? ja na 99,9%
Wojtek dobra okazja zeby sobie pograc i pouczyc sie zasad Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
WildFrog




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Czw 21:11, 01 Maj 2008    Temat postu:

owszem kto pożyczy figurek Smile i dlaczego to pwenie bedzie wosho Razz

Ale najpierw jeszcze tego 10 bym cos zagrał na spokojnie Smile. I nie rozumiem bardzo regulaminu pisze że za podpowiadanie punkty karne Sad czyli jak sie bede uczył to co dupa w krate nie moge o nic sie zapytac bo traktowane bedzie jeko podpowiedź??


AHa mam nadzieje że wyrobie sie z naprawa auta Razz to moze nawet na dwa auta by sie skoczyło Razz

A i jeszcze jedno zgodnie z tym co przeczytałem to figsy mogą być nie pomalowane Smile. czy źle zrozumiałem aby były sklejone


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WildFrog dnia Czw 21:19, 01 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Pią 7:44, 02 Maj 2008    Temat postu:

Cytat:
owszem kto pożyczy figurek Smile i dlaczego to pwenie bedzie wosho Razz

nawet proxami bedzisz mogl grac wiec spokojnie sobie zagrasz:)

Cytat:
Ale najpierw jeszcze tego 10 bym cos zagrał na spokojnie

klub bedzie pewnie otwarty ( chyba ze szkola cos wymysli)

Cytat:
nie rozumiem bardzo regulaminu pisze że za podpowiadanie punkty karne Sad czyli jak sie bede uczył to co dupa w krate nie moge o nic sie zapytac bo traktowane bedzie jeko podpowiedź??

te punkty sa albo za opoznieniaw oddawaniu wynikow, lub za podpawiadanie ale jak przeciwnik bedzie wiedzial ze dopiero uczysz sie i uprzedzi sie o jakis malych pomocach nie powinno byc problemu Smile

Cytat:
AHa mam nadzieje że wyrobie sie z naprawa auta Razz to moze nawet na dwa auta by sie skoczyło Razz

Fajnie by bylo tylko ciekawe czy tyle osob sie zbierze.... bo wiekszosc jest taka chetna do wyjazdow Razz

Cytat:
A i jeszcze jedno zgodnie z tym co przeczytałem to figsy mogą być nie pomalowane Smile. czy źle zrozumiałem aby były sklejone

dobrze zrozumiales, ale nie musza byc w pelni sklejone ( tu raczej mi chodzi o pojazdy )


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Pią 22:05, 02 Maj 2008    Temat postu:

ja bym sie pisal Smile nawet na bank Smile to narazie nawet jeden pelny rino wyjdzie, moze ardisa namowic Razz Razz Razz Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 22:13, 02 Maj 2008    Temat postu:

Mnie się nie da, ja do wakacji jestem inoperational. Razz Ale po sesji, to bym gdzieś kurde pojechał... Zobaczymy, jak to wyjdzie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 11:18, 03 Maj 2008    Temat postu:

No to fajno :)Jedziemy co najmniej jednym autkiem Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 13:41, 06 Maj 2008    Temat postu:

Roman mi pisał zeby sie deklarowac bo chce wiedziec ile bedzie osob;)
Więc Ja,Irek,Wojtek,Robert kto jeszcze?

EDIT:Staram sie namowic Brata,moze pojedzie z dziewczyna wiec bylyby 2 samochody Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wosho dnia Wto 13:57, 06 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
WildFrog




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Wto 14:22, 06 Maj 2008    Temat postu:

No ja już swój wehikuł naprawiam wiec powinienem sie wyrobić Smile aha kto mi pomoże z rozpiską dla początkującego na te 1,5k Smile

No i liczę na krótki sparing w sobotę i wytłumaczenie tych bitew Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Wto 14:50, 06 Maj 2008    Temat postu:

Wojtek jak wroce do momu zrobie rospiske i podesle Ci na maila Smile chyba ze ktos mnie wyprzedzi Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 14:55, 06 Maj 2008    Temat postu:

Podeslij zobaczymy co wymyślisz Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
WildFrog




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Czw 15:51, 08 Maj 2008    Temat postu:

WAŻNE!!!!!!!

Jest opcja do dogadania że bedzie jedend samochód na 9 osób wiec czekamy na chętnych. JUż chyba bardziej podac wam transport na tacy się nie da.
KOszt auta na bank za wahe no i cos trza bedzei gościowi rzucić za udostępnienie.

Wstępnie mamy jeszcze 5 miejsc bo na razie na bnak jedzeimy we 4: Irek, Wosho, Robert i ja . tak weic piszta moze kto by mógł lub cós bo niewiele sie dzieje w tej sprawie

Aha koszty eksploatacji przy pełnym obciążeniu czyli 9 osób powinnismy dobić na trasie do około 11 l ropy duzo i nieduzo biorąc pod uwagę ilość osób no ale to jeszcze w planach


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WildFrog dnia Czw 18:35, 08 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 15:58, 08 Maj 2008    Temat postu:

OK namówiłem brata zostają 4 miejsca Wink
Wojtek zajebiście Exclamation Exclamation Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 18:51, 08 Maj 2008    Temat postu:

Cytat:
JUż chyba bardziej podac wam transport na tacy się nie da.

lepiej tego ujac nie mogles Very Happy
mam nadzieje ze dozbiera sie te osoby na ten wiekszy samochod bo wtedy bysmy wpadli solidna ekipa do Rzeszowa Cool


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dante




Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 21:04, 08 Maj 2008    Temat postu:

Hm no tak sobie mysle że skoro byłem wtedy w Rzeszowie(turniej był udany raczej)to moge i teraz pojechac.Pogadam z rodzicami i jak pozwola to ok.wstepnie mnie wpiszcie, a ja dam znac wosho(na forum pewnie też)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dante dnia Czw 21:05, 08 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Strike Force Lublin » Rzeszow 17.05
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group