FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
1250, Rzeszów, turniej na Nawikonie
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » 1250, Rzeszów, turniej na Nawikonie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shawass




Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Orktown Rzeshoov

 Post Wysłany: Nie 23:46, 26 Wrz 2010    Temat postu: 1250, Rzeszów, turniej na Nawikonie

Yo. W październiku organizujemy turniej w Rzeszowie na konwencie Nawikon. Zapraszam!

Rzeszowski Turniej 40k – „Szpiedzy tacy jak my….albo i lepsi”

Czas: 09.10.2010
Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 16 w Rzeszowie, ul. Bohaterów 1
Wejście: 20zł – koszt akredytacji konwentu, z którego będą zakupione nagrody na turniej
Organizator: Stowarzyszenie Rzeszowski Klub Fantastyki NAWIGATOR

Turniej będzie miał miejsce na Ogólnopolskim Konwencie Miłośników Fantastyki „Nawikon”

1. Armie – 1250
2. FoC – HQ 1 slot, Troops 2-6 slots, Elites/HS/FA 0-2 slots, bez dublowania jednostek (nie dotyczy Troops). Dopuszczone są wszystkie armie i jednostki oficjalne. Nie wolno używać Special Characters i bohaterów imiennych wymienionych w obowiązujących codexach jak i IA, VDR i Tyranid Monstrosities.
3. Rozpiski nadsyłamy na adres rzeszow40k[at]gmail[kropka]com do dnia 03.10.2010 (sprawdzający nie będzie brał udziału w turnieju). Za nie nadesłanie rozpiski do tego terminu gracz otrzymuje -5DP do wyniku turnieju. Maksymalna ilość zgłoszonych graczy wynosi 24, więc o przyjęciu decyduje kolejnosć zgłoszeń.
4. Zapisy na turniej odbędą się 09.10.2010r. od 15:30 do 16:00
5. Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
6. Misje grane są na stołach o wymiarach 48”x60”
7. Rundy odbywają się w poniższych ramach czasowych:

Runda 1 – 16:00-17:50
Runda 2 – 18:00-19:50
Runda 3 – 20:00-21:50

8. Obowiązują następujące misje. W każdej misji dodatkowo obowiązują następujące zasady:
- rozbicie - jeżeli na końcu bitwy przeciwnik będzie miał na stole mniej niż 25% swoich modeli to gracz dostaje 1DP do wyniku końcowego. Jeżeli obydwaj gracze mają mniej niż 25% swoich modeli na stole na końcu gry to żaden z nich nie dostaje bonusu za rozbicie
- masakra - jeżeli na końcu bitwy przeciwnikowi nie pozostanie żaden model na stole to gracz otrzymuje 2DP do wyniku końcowego.
- jatka – gracz, który zdobył więcej kill pointów niż przeciwnik zdobywa dodatkowe VP zgodnie z poniższą tabelką:
różnica 1KP – 125VP
różnica 2KP – 250VP
różnica 4KP – 375VP

Runda 1 – Proppa-ganda

„Nie poddawajcie się! Walczcie za Imperatora! Nie pozwólcie tym – AAAA! Wdarli się tutaj! Nie, lito….Ekhm, suchajcie człeczyny, przestańcie strzelać do chopaków to zrobimy z was naszych niewolników a nie damy squigom na pożarcie, e?”

Rozstawienie: Spearhead (ćwiartki, 9” od środka stołu)
Zasady specjalne: 6 tur (7-ma na 4+)
Cel: Po jednym znaczniku umieszczonym pośrodku ćwiartki każdego gracza (stanowiska nadawcze) oraz znacznik na środku stołu (megafony), każde stanowisko nadawcze warte jest 375VP, a megafony 750VP

Runda 2 – Szpieg kontra szpieg

„Oczekujesz, że będę mówił?”
„Nie, panie Marbo, oczekuję, że umrzesz.”

Rozstawienie: Dawn of War
Zasady Specjalne: 6 tur, night fight w pierwszej turze, „tu czai się szpieg!” (przed wystawieniem każdy gracz wybiera oddział infantry lub jump infantry nie będący HQ i spisuje go na kartce papieru. W oddziale tym kryje się szpieg)
Cel: Podwójne VP za zabite i społowione jednostki przeciwnika, dodatkowe 750 punktów dostaje się za zniszczenie oddziału przeciwnika w którym krył się szpieg

Runda 3 – Sabotaż!

„Generale, mamy nagłą przerwę w dostawie prądu.”
„Szlag! Kto stoi na warcie?”
„Teraz? Grupa genokradów, która właśnie zjadła obsługę generatora oraz broniących go gwardzistów.”

Rozstawienie: Pitched Battle
Zasady Specjalne: 6 tur (7-ma na 4+), zepsuty generator (na środku stołu umieszczony został znacznik generatora. Gracz, którego scoring unit będzie stykał się przynajmniej jednym modelem ze znacznikiem na końcu movement phase może zdecydować czy podczas najbliższego shooting phase zarówno jego jak i przeciwnika będzie obowiązywała zasada night fight czy nie. Jeżeli w swojej najbliższej turze przeciwnik przejmie znacznik to on decyduje na nowo czy zasada ma obowiązywać czy nie)
Cel: Każdy scoring unit znajdujący się w większości 6” od środka stołu dodaje 375VP do końcowego wyniku bitwy

9. Tabela punktowa:

10:10 - różnica 0-250
11:9 - różnica 256-500
12:8 - różnica 501-750
13:7 - różnica 756-1000
14:6 - różnica 1001-1250
15:5 - różnica 1256-1500
16:4 - różnica 1501-1750
17:3 - różnica 1756-2000
18:2 - różnica 2001-2250
19:1 - różnica 2256-2500
20:0 - różnica 2501+

10. Gracze otrzymują dodatkowe punkty za:
- pełen WYSIWYG na wszystkich modelach +1DP
- w pełni pomalowana armia +1DP/jeżeli wszystkie modele mają wykończone podstawki +2DP
- posiadanie własnej miarki, kostek, wzorników oraz kodeksu własnej armii +1DP

11. Turniej liczy się do rankingu ligi 40k, jednak chcielibyśmy, żeby podczas turnieju nie było niezdrowych napinek i spięć. Have fun Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shawass dnia Czw 0:16, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » 1250, Rzeszów, turniej na Nawikonie
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group