FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Turniej wh40k na ZSZeFie
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Turniej wh40k na ZSZeFie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Wto 20:21, 17 Sie 2010    Temat postu: Turniej wh40k na ZSZeFie

Turniej wh40k na ZSZeFie

ORGANIZACJA

Organizatorzy
Zamojski Klub Fantastyki „Czerwony Smok”

Sędziowie
Mateusz „Matus” Gajos (Główny) gg: 3020132
Filip "Ardisd" Domurad (Pomocniczy)
Paweł „Kruker” Kruk (Pomocniczy)

Miejsce
Zamojskie Spotkania z Fantastyką 2010
II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Zamościu
ul. Partyzantów 68

Termin
18 września 2010 (sobota)

Harmonogram
Zapisy – 9.00
I Bitwa – 9.30-11.00
II Bitwa – 11.15-12.45
III Bitwa – 13.00-14.30
Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród – 14.45

Przesyłanie rozpisek
Ilość miejsc jest ograniczona dlatego w wypadku zbyt dużej ilości zgłoszeń o udziale w turnieju decydować będzie kolejność zgłoszeń. Rozpiski wysłane do 15 września 2010 do godziny 24:00 zostaną nagrodzone dodatkowymi 3 Dużymi Punktami w turnieju. Osoby korzystające z programu Army Builder proszone są o nadsyłanie rozpisek w postaci Text Summary.
Zgłoszenia wraz z rozpiskami należy przesyłać na adres: zszf2010.wh40k(at)gmail.com

Wpisowe
Koszt wejściówki na dany dzień konwentu.

Nagrody
jest sponsorem turnieju, więc nagrody będą naprawdę wypaśne!
Za pierwsze miejsce - bon towarowy o wartości 220zl!
W puli nagród znajduje się też bon o wartości 50zł na produkty Army Painter.
Ponadto KAŻDY uczestnik otrzyma bon zniżkowy 10% na produkty Army Painter zakupione w sklepie internetowym BARD.
Sponsorem turnieju jest też BitsPudło, w związku z tym pula nagród wzrosła o wilka.

Ważne sprawy
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

Wszelkie pytania i uwagi proszę przesyłać na adres:
zszf2010.wh40k(at)gmail.com


ZASADY OGÓLNE

Format punktowy
1500pkt

FOC
1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-2 Fast Attack, 0-2 Elites, 0-2 Heavy Support
- W przypadku, gdy w armii znajduje sie bohater imienny/specjalny limit HQ wynosi 1.
- Zakazane jest dublowanie slotu HQ.

Stoły
Gramy na stołach 48”x60” (4’x5’)

Kodeksy
Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje + najnowszy FAQ).

Imperial Armour
Dopuszczone są jednostki z Imperial Armour, pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego modelu. Niedopuszczone są pojazdy typu Super-heavy, flyery oraz jednostki Gargantuan. UWAGA! Jeśli ktoś decyduje się na wariant IA pojazdu występującego w kodeksie, pozostałe pojazdy również muszą pochodzić z IA.

URP i PKZ
Obowiązują.

Bohaterowie Specjalni
Na turnieju dopuszczeni są bohaterowie specjalni/imienni, pod warunkiem posiadania odpowiedniej figurki. Rozumiemy przez to albo figurkę oryginalną przedstawiającą danego bohatera, albo odpowiednio się prezentującą konwersję z pełnym WYSIWYGiem (dopuszczenie do turnieju należy skonsultować wcześniej z sędzią głównym przez gg lub mailem).

Zasady parowania i bitwy
Umiemy obsługiwać „sędziówkę”, toteż po szwacjarsku będzie. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania. Postaramy się też, jeśli będzie takie życzenie – nie parować w pierwszej bitwie graczy z tego samego ośrodka.
Każdy gracz stoczy 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu decyduje ranking generalski.

Wałki
Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę 20:0. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju.
Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane również jest posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

WYSIWYG
Modele które odbiegają od WYSIWIG’u powinny być oznaczone w sposób jasny dla przeciwnika. W dobrym tonie jest w tym przypadku częste przypominanie przeciwnikowi, co ów model posiada na stanie.

Proxy
Można proxować jedynie do 7 modeli w armii według podanych poniżej przykładów.
1. Gwardzista z flamerem => Gwardzista z meltagunem. OK.
(Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli)
2. Razorback z heavy bolterem => Razorback z lascanonem. OK
(Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli)
3. Orc Warboss na motorze => Librarian na motorze. Nie
4. Pudełko po herbacie => Trukk. Rozumiemy orkową myśl techniczną, ale nie.

Specyfikacja terenowa
Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
1. Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
2. Wszystkie budynki z dużą różnicą poziomów umożliwiają zachowania koherencji oddziałów znajdujących się w nich, nawet w wypadku zaistnienia odległości większej niż 2” między modelami oddziału znajdującego się na różnych poziomach. Czyli zakładamy, że odstęp pomiędzy piętrami wynosi zawsze 2”.
3. Piętra ruin maja określoną powierzchnię. Model może znaleźć się na piętrze pod warunkiem, że żadna cześć jego podstawki nie wystaje poza obręb „podłogi”.
4. Skimmery nie mogą podlatywać na piętra zrujnowanych budynków i się na nich zatrzymywać. Przelatywanie nad ruinami kosztuje dodatkowe 2” ruchu za 1 piętro.
5. Pionowe ściany są terenem nieprzekraczalnym, próby wejścia przez okna skutkują próbą niebezpiecznego terenu.

Ocena hobbystyczna
Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów:
1. Terminowe przesłanie rozpiski – 3DP
2. Posiadanie podręcznika, kostek, miarki oraz wzorników używanych przez swoją armię – 2DP
3. WYSIWYG – jest w 100% – 1DP
4. Malowanie armii – pomalowana w całości 3 kolorami – 1DP
5. Podstawki – zrobione na wszystkich modelach – 1DP
6. Konwersje – min. 15% stanu liczebnego armii – 1DP
7. Spójność malowania – jest w 100% – 1DP

Sawuarwiwr
Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

Wyniki bitew
Bitwy będą rozstrzygane wg następujących, nieco innowacyjnych zasad:

Punkty za cele misji:
- Cele misji oraz ich punktacja podane są w scenariuszach.
- Po zakończeniu starcia należy policzyć punkty za cele misji obu graczy, a następnie różnicę wpisać w odpowiednie miejsce w tabeli z odpowiednim znakiem („+” gracz, który miał punktów więcej, „-” gracz, który miał ich mniej).
- UWAGA! Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za cele misji to 5. Gdy różnica jest większa, równamy to do tej właśnie wartości.

Punkty za jednostki:
- Każda zniszczona całkowicie jednostka przeciwnika jest warta 2 punkty.
- Każda społowiona jednostka przeciwnika jest warta 1 punkt.
- Po zakończeniu starcia należy policzyć punkty za jednostki graczy, a następnie różnicę wpisać w odpowiednie miejsce w tabeli z odpowiednim znakiem („+” gracz, który zdobył więcej, „-” gracz, który miał ich mniej).
- UWAGA! Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za jednostki to 5. Gdy różnica jest większa, równamy to do tej właśnie wartości.

Wynik ostateczny:
Do liczby 10 dodajemy/odejmujemy punkty za cele misji oraz jednostki i wpisujemy w odpowiednie miejsce w tabeli.

Przykład:
Cele misji:
Gracz A zdobył za cele misji 6 punktów, a gracz B – 2 punkty. Różnica wynosi 4 na korzyść gracza A. Gracz A wpisuje do tabelki +4, gracz B -4.
Jednostki:
Gracz A zniszczył lub społowił graczowi B jednostek za 6 punktów, a gracz B wykosił graczowi A punktów 9. Różnica to 3 na korzyść gracza B. Gracz A wpisuje -3, gracz B +3.
Wynik ostateczny:
Gracz A: 10+4-3=11 Gracz B: 10-4+3=9
Wynik starcia to 11:9 na korzyść gracza A.


Maksymalny możliwy do uzyskania wynik wynosi 20:0

UWAGA: Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika skutkuje wynikiem 20:0 dla „zamiatacza”.

Dodatkowe punkty
Gracz, który sprowadził armię przeciwnika do poniżej 1/4 jej stanu, samemu mając więcej niż 1/2 swoich jednostek na stole otrzymuje dodatkowe 2 punkty do klasyfikacji generalnej. (bierzemy tu pod uwagę punkty za jednostki liczone jak powyżej, czyli 2 pkt za oddział, 1 pkt za społowiony) [pole BONUS w tabeli]


SCENARIUSZE
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matus_the_1st dnia Sob 21:37, 11 Wrz 2010, w całości zmieniany 7 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Wto 21:38, 17 Sie 2010    Temat postu:

No no no kurdę jestem pod wrażeniem Very Happy mega pro regulamin Smile i wszystko jasne się staje Very Happy
scenariusze duży plus Very Happy
grzechem będzie nie pojawienie się, i będzie czas na zagranie Apo czy też w SH Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Śro 15:50, 18 Sie 2010    Temat postu:

Fajnie fajnie, mysle ze sie pojawimy.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Śro 12:15, 25 Sie 2010    Temat postu:

Nastąpiły niewielkie zmiany w regulaminie w sekcjach:
# Sędziowie (dodane gg do Matusa, do sędziów dołączył Kruker)
# nagrody (doszło BitsPudło)
# FOC
dodane zapisy:
1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-2 Fast Attack, 0-2 Elites, 0-2 Heavy Support
- W przypadku, gdy w armii znajduje sie bohater imienny/specjalny limit HQ wynosi 1.
- Zakazane jest dublowanie slotu HQ.
# Bohaterowie Specjalni (zapis o konsultacji konwersji)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matus_the_1st dnia Śro 22:37, 25 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Szopen




Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Nie 12:12, 29 Sie 2010    Temat postu:

Słuchajcie chłopaki, jedna sprawa jest - czy moglibyście podać kto konkretnie od was będzie robić na ZSzFie nauke gry i pokazówkę Space Hulka? Ważne jest też ile to też czasu zajmie - w tym tygodniu będziemy już ustalać dokładny godzinny program i by się to bardzo przydało.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Nie 15:12, 29 Sie 2010    Temat postu:

Ja pisze się jechać i mogę zrobic pokaz, ale sam nie pojade także jak Irek pojedzie to i ja.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
taurus




Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: jakaś dziura w strone Kraśnika :P

 Post Wysłany: Nie 17:55, 29 Sie 2010    Temat postu:

ja z irusiem pokazówke space hulka tylko bym znim obgadal ile czasu by nam to zajelo

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Śro 8:42, 01 Wrz 2010    Temat postu:

to jakos sie ustali na swidkonie Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Szopen




Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Czw 13:43, 09 Wrz 2010    Temat postu:

Do turnieju troszkę ponad tydzień i mam w związku z tym dwa pytanka.

1. Ile osób się od was wybiera dokładnie?

2. Ile osób chętnych na Apokalipsę? Gramy Imperium vs. Reszta świata. Po 1500pkt i jeden Strategic Asset na gracza, dopuszczone wszystko czego dusza zapragnie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Czw 14:45, 09 Wrz 2010    Temat postu:

Ja jade i Ardis busikiem, ale jeszcze p[opytam to się zbierzemy w więcej osób.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 17:02, 09 Wrz 2010    Temat postu:

z tego co mi wiadomo to Seba jeszcze chciał jechać, i Shadow jedzie na cały konwent

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 20:40, 10 Wrz 2010    Temat postu:

Z Apokalipsy to ja zapewne skorzystam. Nie wiem, jak inni, ale pewnie jeszcze ktoś się znajdzie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Pią 21:11, 10 Wrz 2010    Temat postu:

jak Filip to i ja. Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Sob 21:39, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Małe zmiany w scenariuszach.

Przypominam o terminie wysyłania rozpisek Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 21:54, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Powiedzcie mi - dalej istnieje perspektywa pogrania w Battlefleet Gothic, tak jak Szopen mówił przy którejś okazji? Bo nie wiem, czy figurki brać.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Turniej wh40k na ZSZeFie
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group