FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Świdkon 2010, 4-5 Września
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Świdkon 2010, 4-5 Września
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Nie 20:10, 15 Sie 2010    Temat postu: Świdkon 2010, 4-5 Września

Miejscówka: Świdnicki dom kultury ul. Wyszyńskiego 14
Wejściówka: Cena wejściówki na konwent
Termin: 04-09-2010
Gramy 3 bitwy na 1400pk
Czas jednej gry: 1h 40 min
Gramy na blatach 48x48

Sędziowie: Robert „Rebelus” Pleskot główny

Rozkład jazdy:
-Odprawa 9: 45
-Pierwsza bitwa 10: – 11:40
-Druga bitwa 11:50 – 13:30
-Przerwa 13:30-14:15
-Trzecia bitwa 14:20 -16:00

2. Zasady ogólne

-Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW

-FOC 1-2HQ (zakaz dublowania), 2-4troops 0-2Elite, 0-2Fast attack, 0-2Heavy support

3. Dodatkowe punkty

-Malowanie 0-2
-Konwersje 0-1
-Podstawki 0-1
-WYSYWIG 0-2
-100% pomalowanej Armii 0-2
-Wysłanie poprawnej rozpiski w terminie 2pk

3. Wymogi

Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane również jest posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

Rozpiski należy przesyłać na [link widoczny dla zalogowanych] do 02.09.2010


4. Proksowanie

Prokosowanie dozwolone w granicach rozsądku:
Kartonikowe armie = nie
Marian z miska na mariana z laską = tak
meganoob na terminatora = nie
Proksy muszą zostać wyraźnie zaznaczone żeby przeciwnik wiedział co czym jest inaczej jednostki zostaną usunięte z gry.

5. Licznie punktów.

Liczymy według systemu Zamojskiego
czyli:
Punkty za cele misji:
- Cele misji oraz ich punktacja podane są w scenariuszach.
- Po zakończeniu starcia należy policzyć punkty za cele misji obu graczy, a następnie różnicę wpisać w odpowiednie miejsce w tabeli z odpowiednim znakiem („+” gracz, który miał punktów więcej, „-” gracz, który miał ich mniej).
- UWAGA! Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za cele misji to 5. Gdy różnica jest większa, równamy to do tej właśnie wartości.

Punkty za jednostki:
- Każda zniszczona całkowicie jednostka przeciwnika jest warta 2 punkty.
- Każda społowiona jednostka przeciwnika jest warta 1 punkt.
- Po zakończeniu starcia należy policzyć punkty za jednostki graczy, a następnie różnicę wpisać w odpowiednie miejsce w tabeli z odpowiednim znakiem („+” gracz, który zdobył więcej, „-” gracz, który miał ich mniej).
- UWAGA! Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za jednostki to 5. Gdy różnica jest większa, równamy to do tej właśnie wartości.

Wynik ostateczny:
Do liczby 10 dodajemy/odejmujemy punkty za cele misji oraz jednostki i wpisujemy w odpowiednie miejsce w tabeli.

Przykład:
Cele misji:
Gracz A zdobył za cele misji 6 punktów, a gracz B – 2 punkty. Różnica wynosi 4 na korzyść gracza A. Gracz A wpisuje do tabelki +4, gracz B -4.
Jednostki:
Gracz A zniszczył lub społowił graczowi B jednostek za 6 punktów, a gracz B wykosił graczowi A punktów 9. Różnica to 3 na korzyść gracza B. Gracz A wpisuje -3, gracz B +3.
Wynik ostateczny:
Gracz A: 10+4-3=11 Gracz B: 10-4+3=9
Wynik starcia to 11:9 na korzyść gracza A.

Maksymalny możliwy do uzyskania wynik wynosi 20:0


6. Wałki
Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę 20:0. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju.









7. Scenariusze

misja I - BLOWOUT
Rozstawienie: Dawn of War
Czas Gry: 6 tur, 7ma na 5+
Cele Misji:
100% zniszczonej armii przeciwnika - 6 pkt.
75% zniszczonej armii przeciwnika - 4 pkt
50% zniszczonej armii przeciwnika - 2pkt

Zasady specjalne: Deep Strike, Rezerwy, Crazy
Crazy
- zasadzie podlegają wszystkie jednostki, bez wyjątku
- z początkiem tury ( z wyjątkiem tury 1), po wyjściu rezerw (tudzież Deep Strikach) wykonujemy test d6, na wyniku 3+ jednostka traci zasadę "Crazy" na stałe
- z początkiem każdej tury, po wyjściu rezerw i powyższych rzutach, jednostki posiadające zasadę "Crazy" wykonują test D6:
1 - w fazie strzelania musi strzelać do najbliższej widocznej jednostki
2-5 - nic się nie dzieje
6 - jednostka otrzymuje na czas trwania danej tury zasadę "Fleet", musi także poruszyć się, a także poświęcić strzelanie na bieg (oba z maksymalną możliwą szybkością) w kierunku najbliższej widocznej jednostki przeciwnika.

misja II - ANOMALIE
Rozstawienie: Pitched Battle
Czas Gry: 6 tur, 7ma na 5+
Cele Misji:
Zajęcie środka - każdy scorujący oddział znajdujący się w całości w 12" od środka stołu warty jest 2pkt.
Zasady Specjalne: Deep Strike, Rezerwy,
Zmienna Grawitacja
Gracz wygrywający rozpoczynanie wykonuje rzut D6. Wynik parzysty oznacza rozpoczęcie gry z Niską Grawitacją, nieparzysty - z Wysoką. Następnie Grawitacja zmienia się co turę.
Niska grawitacja: Wszystkie modele Infantry otrzymują na czas trwania danej tury zasadę uniwersalną Fleet . Jeżeli posiadają już tę zasadę, to mogą rzucać 2d6 i wybierać lepszy wynik.
Wysoka grawitacja: Wszystkie modele Infantry poruszają się na otwartej przestrzeni jak w trudnym terenie.

misja III- ARTEFAKTY
Rozstawienie :Spearhed
Czas Gry: 6 tur, 7ma na 5+
Cele Misji:
5 artefaktów (znaczników o wielkości małej podstawki)
Artefakt ze środka stołu - 3pkt
Pozostałe artefakty - 1pkt

- Artefakty rozmieszczamy w sposób następujący: Pierwszy - na środku stołu. Kolejne 4 rozmeiszczają naprzemiennie gracze minimum 6" od krawędzi stołu. Minimalna odległość między artefaktami to 10"
- Artefakty mogą podnosić jedynie jednostki scorujące
- 1 oddział może nieść jeden artefakt
- Artefakt "podnosimy" wchodząc z nim w kontakt base-to-base, a następnie poświęcając fazę strzelania.
- "Podniesiony" artefakt zostaje dołączony do oddziału, i z nim podąża. Nie liczy się do Walki wręcz (nie może przeszkadzać w szarży) i do LoSa
- W momencie, gdy oddział z artefaktem zostaje zniszczony, artefakt zostaje w miejscu, gdzie zginęły ostatnie modele/model z tego oddziału.
- Gdy oddział ucieka po niezdanym teście morale, artefakt zostaje porzucony - zostaje w miejscu, gdzie stał w momencie gdy oddział zdawał test.
- Oddział trzymający artefakt związany walką wręcz nadal liczy się jako trzymający artefakt
- Oddział z artefaktem otrzymuje zasady "Rage" i "Fourious Charge"

Zasady specjalne: Deep Strike, Rezerwy, Night Fight turze 1



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irkuck dnia Śro 21:34, 01 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 21:14, 15 Sie 2010    Temat postu:

Shadow i Robert? O matko... Shocked

Ja jestem stanowczo za sobotą. Punkty natomiast ganz egal.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Nie 21:22, 15 Sie 2010    Temat postu:

spoko spoko Filip pod czujnym okiem Zielonego Brata Razz
tak sobie gadałem z Shadowem i myślę że git by była sobota, bo po turnieju można zostać i zagrać jakąś apokalipsę, ew. Space Hulka, Epica i z chłopakami z Świdnika browarka wypić, mam nadzieję że Łukasz i Grzesiek się pojawią Very Happy
i do wyboru są 3 zestawy:
3 bitwy na duże punkty,
4 bitwy na jakieś 1300-1400
5 bitew na coś ok. 1000 ?
i może system Zamojski liczenia punktów ? byłby kolejny test przez SZF?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 0:20, 16 Sie 2010    Temat postu:

Ja bym stawiał na 3 bitwy na 1300-1400. Nie 4, bo będzie jak w Tomaszowie, że człowiek zapierrrr...nicza z językiem na brodzie i wraz kończy bitwę na drugiej turze. Chyba, że będzie przewidziana większa ilość czasu na turniej i się zmieszczą bezstresowo te 4 bitwy. Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Szopen




Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Pon 9:06, 16 Sie 2010    Temat postu:

Ja bym się raczej zgodził z opinią Ardisa (3 bitwy na 1300-1400pkt), z uwagi na to, że na konwencie chciałbym coś jeszcze poza turniejem porobić.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Pon 10:00, 16 Sie 2010    Temat postu:

Punkty mi pasują dowolne prawdę mówiąc, ale bardziej większe niż mniejsze (3 bitwy po 1250 byłoby ok).

Zamojski system wygląda po modyfikacjach tak:

Punkty za cele misji:
- Cele misji oraz ich punktacja podane są w scenariuszach.
- Po zakończeniu starcia należy policzyć punkty za cele misji obu graczy, a następnie różnicę wpisać w odpowiednie miejsce w tabeli z odpowiednim znakiem („+” gracz, który miał punktów więcej, „-” gracz, który miał ich mniej).
- UWAGA! Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za cele misji to 5. Gdy różnica jest większa, równamy to do tej właśnie wartości.

Punkty za jednostki:
- Każda zniszczona całkowicie jednostka przeciwnika jest warta 2 punkty.
- Każda społowiona jednostka przeciwnika jest warta 1 punkt.
- Po zakończeniu starcia należy policzyć punkty za jednostki graczy, a następnie różnicę wpisać w odpowiednie miejsce w tabeli z odpowiednim znakiem („+” gracz, który zdobył więcej, „-” gracz, który miał ich mniej).
- UWAGA! Maksymalna możliwa do zdobycia ilość punktów za jednostki to 5. Gdy różnica jest większa, równamy to do tej właśnie wartości.

Wynik ostateczny:
Do liczby 10 dodajemy/odejmujemy punkty za cele misji oraz jednostki i wpisujemy w odpowiednie miejsce w tabeli.

Przykład:
Cele misji:
Gracz A zdobył za cele misji 6 punktów, a gracz B – 2 punkty. Różnica wynosi 4 na korzyść gracza A. Gracz A wpisuje do tabelki +4, gracz B -4.
Jednostki:
Gracz A zniszczył lub społowił graczowi B jednostek za 6 punktów, a gracz B wykosił graczowi A punktów 9. Różnica to 3 na korzyść gracza B. Gracz A wpisuje -3, gracz B +3.
Wynik ostateczny:
Gracz A: 10+4-3=11 Gracz B: 10-4+3=9
Wynik starcia to 11:9 na korzyść gracza A.


Maksymalny możliwy do uzyskania wynik wynosi 20:0

Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika skutkuje wynikiem 20:0 dla „zamiatacza”.

Dodatkowe punkty
Gracz, który sprowadził armię przeciwnika do poniżej 1/4 jej stanu, samemu mając więcej niż 1/2 swoich jednostek na stole otrzymuje dodatkowe 2 punkty do klasyfikacji generalnej. (bierzemy tu pod uwagę punkty za jednostki liczone jak powyżej, czyli 2 pkt za oddział, 1 pkt za społowiony)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Pon 22:34, 16 Sie 2010    Temat postu:

punkty prawdopodobnie będą właśnie coś ok. 1300 Smile
Shadow opracowywuje jakieś misje Smile

W sumie fajnie by było zagrać 5 bitew na mniejsze punkty, prawie na jedno czasowo wyjdzie ( no prawie Razz) ale w sumie dobrze będzie wcześniej sobie siąść na spokojnie zagrać w Space Hulka coś innego przy piwie i pogadać Smile

Matus super rozpisałeś jak się liczymy i tylko mam jeszcze jedno pytanie czy te dodatkowe punkty są doliczane w tych 20 które można zdobyć czy poza czyli w sumie 22 ?
i warto dodać że w razie remisu decydują małe punkty zdobyte podczas bitew z znaczników i killpointow Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Pon 23:53, 16 Sie 2010    Temat postu:

W regulaminie (który jeszcze tworzę, niedługo go tu wkleję) wpisałem, że w przypadku remisu w rankingu "totalnym" decyduje ranking generalski.
Dopisać jeszcze, że jeśli i ten jest równy, to decydują punkty np. za cele misji?

Dodatkowe punkty działają tak jak jest to napisane, niezależnie od wyników powyżej.
Czyli tak, możliwe jest wygranie 22:0.
Oczywiście wygrana 20:0 typu cele misji + zabite jednostki, czy też wyczyszczenie stołu wcale tego bonusu automatycznie nie nergal..., przepraszam, nie doda. Przecież w wariancie 1 przeciwnikowi może zostać więcej niż 1/4 jednostek, a wyczyszczenie stołu może być okupione ciężkimi stratami.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 0:22, 17 Sie 2010    Temat postu:

No. Elegancki regulaminek. Do tego jeszcze jakieś fajne misje i można grać. Cool

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Josef




Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 11:30, 17 Sie 2010    Temat postu:

Jestem za, opowiadam się za jak najwiekszymi punktami, no 1400 to minimum IMO.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Wto 21:43, 17 Sie 2010    Temat postu:

Matus_the_1st napisał:
W regulaminie (który jeszcze tworzę, niedługo go tu wkleję) wpisałem, że w przypadku remisu w rankingu "totalnym" decyduje ranking generalski.
Dopisać jeszcze, że jeśli i ten jest równy, to decydują punkty np. za cele misji?

Możesz dopisać, tak zawsze będzie ten dodatkowy punkt ;wyjaśniający w razie remisu co i jak Smile

Cytat:
Dodatkowe punkty działają tak jak jest to napisane, niezależnie od wyników powyżej.
Czyli tak, możliwe jest wygranie 22:0.
Oczywiście wygrana 20:0 typu cele misji + zabite jednostki, czy też wyczyszczenie stołu wcale tego bonusu automatycznie nie nergal..., przepraszam, nie doda. Przecież w wariancie 1 przeciwnikowi może zostać więcej niż 1/4 jednostek, a wyczyszczenie stołu może być okupione ciężkimi stratami.


Wszystko jasne Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irkuck dnia Wto 21:44, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Śro 15:55, 18 Sie 2010    Temat postu:

Dobra, powoli ograniam. Moim zdaniem zrobimy jakies 1400p. i 3 bitwy (zeby totalnie na lajjjcie grac). Jeszcze sie zastanowimy. A i oczywiscie chcialbym zey bylo Zamojskie liczenie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rebelus dnia Śro 18:53, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Shadow
Mod



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraina cieni

 Post Wysłany: Śro 22:11, 18 Sie 2010    Temat postu:

Ty Robert turniej nie mial byc przypadkiem na 1300?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Śro 22:50, 18 Sie 2010    Temat postu:

robimy na 1400p. 3 bitwy.

Matus_the_1st:
To jak robisz regulamin to gut to juz Shadow nie musi.
(rozumiem że już ze scenariuszami?)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Śro 22:57, 18 Sie 2010    Temat postu:

Rebelus napisał:
robimy na 1400p. 3 bitwy.

Zdecydujcie się Wink

Rebelus napisał:
Matus_the_1st:
To jak robisz regulamin to gut to juz Shadow nie musi.
(rozumiem że już ze scenariuszami?)

Ja pisałem wyżej o regulaminie na ZSzF, na Świdkon mogę pomóc popoprawiać na koniec.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Świdkon 2010, 4-5 Września
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group