FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Świdkon 2010, 4-5 Września
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Świdkon 2010, 4-5 Września
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 12:10, 03 Wrz 2010    Temat postu:

Gretchin napisał:
nie powinno to tak działać.

What he sayz...

Oddział otrzymuje zasadę i koniec. Jak już ją ma, to jego problem. Death Kompania w pobliżu priesta nie dostaje +2S, +I i przerzutu na FnP.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Pią 14:01, 03 Wrz 2010    Temat postu:

Filip rozumiem że od pirsta przerzut na FNP czy jeszcze jeden przerzut ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Pią 15:18, 03 Wrz 2010    Temat postu:

Jakby się czepić terminologii, to można dojść do (słusznego zresztą) wniosku, że Feel no Pain nie jest żadnym przerzutem. To umiejętność, która pozwala na zignorowanie otrzymanej już rany. Czyli wychodzi na to, że możliwa jest sytuacja, że model ma na przykład armor save, przerzut na ten save, a następnie FnP, tudzież przerzut FnP*, czyli w sumie 4 szanse na to, że wojak się uratuje.
To tak dygresyjnie Wink

*Tak, wiem, nie ma nigdzie przerzutów FnP i armorów, ale może wkrótce Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 17:28, 03 Wrz 2010    Temat postu:

Ja się z wywodem nt. przerzutów i terminologii zgadzam Wink, ale z faktu, że w pobliżu jest coś, co daje zasadę, którą jednostka już ma, nie wynika, że jednostka dostaje z tej okazji podwójne bonusy. Razz I tak samo nie powinna dostawać tutaj.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Pią 18:23, 03 Wrz 2010    Temat postu:

Tu też się zgadzam.
Niektórzy traktują FnP jako re-roll, którym nie jest, dlatego wykładzik Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Pią 21:22, 03 Wrz 2010    Temat postu:

czyli jasno nie daje bonusa Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 2:11, 05 Wrz 2010    Temat postu:

No. Dzięki za turniej. Cool

Może nie napiszę, że tak całkiem "spoko się grało", bo moje nerwy (za które też przepraszam w tym miejscu i przy okazji dziękuję przeciwnikom za wyrozumiałość ;] ) by temu odrobinę przeczyły Razz, ale... No, nie da się ukryć, że w paru miejscach było śmiechowo. Przynajmniej w jednym. Razz Turniej był też cholernie pouczający od strony rozpiskowo-growej, więc w dwójnasób cenny.

Wnioski i obserwacje:
- dobrze jest wiedzieć, o której zaczyna się turniej, który się samemu organizuje Razz
- wymaganie wysiwygu i ocena modelarki motywują do pracy i muszą być obecne
- jak się jest 1" od przeciwnika, to się dochodzi przez trudny teren bez względu na rzut... <ściana>
- i jeszcze sterta innych, ale to już tajne. Razz

A teraz czekam na ZeteSZeFa. Jeszcze Wam spuszczę lanie... Cool


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Nie 9:12, 05 Wrz 2010    Temat postu:

To może kilka moich wniosków:
- w obcym miejscu kości nie wiedzą jak się zachowywać i dziwnie lądują
- jeden rzut potrafi zadecydować o przebiegu dalszej gry (np. perłowa śmierć Tyranta, wybuch Landka w pierwszej turze, albo 4 jedynki na trafienia szefa na motorze), co tylko udowadnia, że gra jest bardzo losowa, i trzeba mieć zawsze plan zapasowy
- granie "słabszą" armią i gra turniejowa podnosi skilla
- eksperymentalne rozpiski działają


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Pon 7:53, 06 Wrz 2010    Temat postu:

To i ja moje 3 grosze wrzucę Razz (kolejność losowa)
- Świdnikowi brakuje jeszcze ogrania w 40tke, bo występują tam anomalie kostkowe ale to się niedługo zmieni
- jak nie jest się pewnym jakiejś zasady/scenariusza - pytać innych
- takie scenariusze, dosyć ciekawe i raz na jakiś czas można zagrać Smile
- Robert znowu piłeś piwo i skończyło się jak skończyło Razz
- brawa dla chłopaków z Zamościa za wyniki
- dobrze że to nie był jakiś duży turniej tylko był w takiej lightowej formie, bo inaczej bym musiał niektórych skrócić o głowę za opóźnienia Razz
- na konwentach coraz większą siłą są gracze
- piłkarzyki zajebista sprawa, przed i po turnieju


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 10:40, 06 Wrz 2010    Temat postu:

Irkuck napisał:
bo inaczej bym musiał niektórych skrócić o głowę za opóźnienia Razz

Ze sobą na czele. Razz

A te fancy zasady są fajne, ale trzeba je dopracować. Pal diabli, że w moich bitwach 1 i 2 pamiętaliśmy o nich w najlepszym razie do trzeciej tury, bo to już nasza wina, ale w bitwie 3 zasady znaczników spowodowały, że zabawa sprowadziła się do wybicia przeciwnika, bo wygodniej będzie je zebrać później - rage bardzo poważnie utrudnia życie i furious charge nie rekompensuje tego w najmniejszym stopniu (a już zwłaszcza mnie, albo takim orkom). Zresztą zdaje się, że tak to wyglądało na wszystkich stołach.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Pon 11:25, 06 Wrz 2010    Temat postu:

Bo sztuka polegała na tym, żeby do tych ostatnich tur potrzebnych na zbieranie artefaktów dożyć tymi troopsami Wink.

W 2 misji bardzo pomagała karteczka z napisami "WYSOKA" i "NISKA" położona na środku stołu.

A w pierwszej w 3 turze to prawdę mówiąc mało kto miał jeszcze to szaleństwo.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Pon 21:37, 06 Wrz 2010    Temat postu:

wrzucił bym wyniki na ligę, ale od Shadowa jeszcze nie dostałem... więc Rafał jak widzisz tego posta to wyślij mi je na maila

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Świdkon 2010, 4-5 Września
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group