FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Patrol 600 pkt. na Kreskonie - 7 sierpnia 2010
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Patrol 600 pkt. na Kreskonie - 7 sierpnia 2010
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Czw 12:19, 08 Lip 2010    Temat postu: Patrol 600 pkt. na Kreskonie - 7 sierpnia 2010

Cytat:
Witam wszystkich!
Z wielką przyjemnością chciałbym zaprosić członków KGB Wschodnia Rubież na organizowany przez Zamojski Klub Fantastyki "Czerwony Smok" turniej WH40K na Kreskonie 2010.
Wszyskie szczegóły dotyczące organizacji oraz scenariuszy dostepne są pod linkiem: [link widoczny dla zalogowanych]

Postawiliśmy na format patrolu co mam nadzieję spotka się z waszą aprobatą. Mały format punktowy oraz misje nastawione na agresywną grę z pewnością spowodują zwiększenie dynamizmu gry i co najważniejsze lepszą zabawę.

Dosyć nietypowy system punktowania opracowany w głównej mierze przez Matusa może na początku wydawać się dziwny, aczkolwiek jest dużo bardziej "piątoedycyjny" niż zwyczajowe VP i w naszych testach dużo bardziej odzwierciedlający rzeczywistą sytuację na stole niż system EURO (tak od siebie dodam - BARDZO odradzam armie z dużą ilością KP).

Do turnieju jeszcze miesiąc, aczkolwiek byłbym bardzo wdzięczny za wstępne deklaracje swojej obecności. Dałoby mi to lepszą pozycję w negocjowaniu bardziej atrakcyjnych nagród od organizatorów konwentu.

Gramy na teranach pustynnych + ruinach (większą część tychże terenów widzieli gracze na pre-Battle Cannonie oraz Dragonie) i jednym stole "Orky Town", o ile uda mi się go skończyć.

Turniej naturalnie zostanie w niedługim czasie zgłoszony do Ligi. Frekwencja z naszego klubu będzie dosyć duża, tak więc będzie do ugrania całkiem dużo punktów.

Pozdrawiam,
Paweł "Szopen" Bartnik (uznany przez wasze forum za Spambota )


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Pią 12:09, 09 Lip 2010    Temat postu:

dzięki za info Smile i taka mała prośba żeby wkleić regulamin tutaj bo nie każdy ma nowy pakiet office Razz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Pią 16:32, 09 Lip 2010    Temat postu:

TURNIEJ WH40K – KRESKON 2010
ORGANIZACJA

Organizatorzy: Zamojski Klub Fantastyki „Czerwony Smok” oraz Tomaszowski Klub Fantastyki „Szept Wschodu”.
Sędziowie: Paweł „Szopen” Bartnik (Główny) oraz Irek „Irkuck” Siek (Pomocniczy).
Miejsce: Zespół Szkół Nr 1 im. Bartosza Głowackiego w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Wyspiańskiego 8.
Termin: 7 Sierpnia 2010 (Sobota).
Harmonogram:
Zapisy – 9.30
I Bitwa – 10.00-10.50
II Bitwa – 11.00-11.50
III Bitwa – 12.00-12.50
IV Bitwa – 13.00-13.50
Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród – 14.00
Przesyłanie rozpisek: Ilość miejsc jest ograniczona dlatego w wypadku zbyt dużej ilości zgłoszeń o udziale w turnieju decydować będzie kolejność zgłoszeń. Rozpiski wysłane do 5 Sierpnia 2010 do godziny 24 00 zostaną nagrodzone dodatkowymi 3 Dużymi Punktami w turnieju. Zgłoszenia wraz z rozpiskami należy przesyłać na adres turniejwh40k.kreskon(at)gmail.com. Osoby korzystające z programu Army Builder proszone są o nadsyłanie rozpisek w postaci Text Summary.
Wpisowe: Koszt wejściówki na konwent. Z uwagi na format turnieju niestety nie przewiduje się specjalnych zniżek dla osób, które przyjeżdżają tylko i wyłącznie na tenże turniej.
Nagrody: W zależności od liczby osób.


ZASADY OGÓLNE
Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania.
Format punktowy: 600pkt
FOC: 1+ Troops, 0-1 HQ, 0-2 Fast Attack, 0-2 Elites, 0-2 Heavy Support
Na turnieju obowiązują zasady patrolu tzn.:
1. Zabronione są modele z save 2+
2. Zabronione są modele z liczbą ran większą niż 2.
3. Zabronione jest używanie bohaterów specjalnych.
4. Dopuszczone są pojazdy o maksymalnej sumie pancerza 33 (Przód + Boki + Tył).
5. Zabronione jest stosowanie broni typu Ordnance.
6. Zabronione jest zostawianie oddziałów w Deep Strike’u, chyba że zasady jednostki mówią inaczej (np. Necron Scarabs)
Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersji). Dopuszczone jest kodeks Lost and the Damned by Sztab.
IA: Dopuszczone są jednostki z Imperial Armour, pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego modelu. Naturalnie niedopuszczone są pojazdy typu Super-heavy oraz jednostki Gargantuan.

Każdy gracz stoczy 4 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów".
Obowiązuję wszystkie FAQ armii oraz PKZ.
Gramy na stołach 48”x48”
Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę 20:0. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju.
Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane również jest posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
WYSIWYG oraz Ew. Proxy: Z uwagi na mały format punktowy turnieju dopuszczalne są tylko niewielkie odstępstwa od WYSIWYG’u. Można proxować jedynie do 3 modeli w armii według podanych poniżej przykładów.
1. Gwardzista z flamerem => Gwardzista z meltagunem. OK. (Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli)
2. Razorback z heavy bolterem => Razorback z lascanonem. OK (Pod warunkiem, że w armii nie ma drugiego takiego samego modelu w swojej naturalnej roli)
3. Orc Warboss na motorze => Librarian na motorze. Nie
4. Pudełko po herbacie => Trukk. Rozumiemy orkową myśl techniczną, ale nie.
Modele które odbiegają od WYSIWIG’u powinny być oznaczone w sposób jasny dla przeciwnika.
Specyfikacja terenowa:
1. Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dlapojazdów i monstrous creature.
2. Area terrainy(ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać.
3. Wszystkie budynki z dużą różnicą poziomów umożliwiają zachowania koherencji oddziałów znajdujących się w nich, nawet w wypadku zaistnienia odległości większej niż 2” między modelami oddziału znajdującego się na różnych poziomach.

Ocena hobbystyczna
Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów, których względna surowość wynika z małego formatu turnieju:
1. Terminowe przesłanie rozpiski – 3DP
2. Posiadanie podręcznika, kostek, miarki oraz wzorników używanych przez swoją armię – 2DP
3. WYSIWYG – jest w 100% – 1DP
4. Malowanie armii – pomalowana w całości 3 kolorami – 1DP
5. Podstawki – zrobione na wszystkich modelach – 1DP
6. Konwersje – min. 15% stanu liczebnego armii – 1DP
7. Spójność malowania – jest w 100% - 1DP
Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

Wyniki bitew:
Bitwy będą rozstrzygane wg następujących, nieco innowacyjnych zasad:
- wynik "na początek" to 10-10
OBJECTIVY
za kazdego osiągniętego objectiva +X dla osiągającego go, -X dla przeciwnika (X zależny od scenariusza, do ustalenia przed bitwą)
ODDZIAŁY
- liczymy na podobnej zasadzie: każdy oddział jest liczony jako +2/-2 ( anihilacji +3/-3), "społowiony" +1/-1 (w Anihilacji też +1/-1)

Przykład:
gra na 3 znaczniki (x=3)

Gracz A zdobył 2 znaczniki, gracz B - jeden, czyli GRACZ A 2x3=6pkt, gracz B 1x3=3.
Różnica wynosi 3 na korzyść gracza A, czyli zapisujemy
gA:gB
10:10
+3/-3
13:7

Gracz A zabił graczowi B 2 oddziały, i społowił następne 2, czyli (2x2)+(2x1)=6
Gracz B zabił graczowi A 1 oddział, i społowił 1, czyli (1x2)+(1x1)=3
różnica wynosi 3 na korzyść gracza A, czyli zapisujemy
gA:gB
13:7
+3/-3
16:4 <- i to jest ostateczny wynik tego starcia
Maksymalny możliwy do uzyskania wynik wynosi 20:0
Nie przyznaje się dodatkowych punktów za rozbicie.


Sędziowie
Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

Wszelkie pytania i uwagi proszę przesyłać na adres turniejwh40k.kreskon(at)gmail.com


SCENARIUSZE

I BITWA:
1. Typ rozstawienia – Pitched Battle.
2. Cel misji – za każdą jednostkę scorującą znajdującą się w strefie rozstawienia przeciwnika gracz otrzymuje 2 punkty, przeciwnik zaś traci 2.
3. Zasady misji – Night Fight (1 tura)
4. Długość gry – 6 tur

II BITWA
:
1. Typ rozstawienia – Spearhead.
2. Cel misji – na polu bitwy znajdują się 3 serwoczaszki / gaunty, zawierające kluczowe dla obu przeciwników informacje. Gracza umieszczają po jednym gauncie / serwoczaszcze na środkach neutralnych ćwiartek oraz na środku stołu. Każda z czaszek / gauntów wart jest 2 punkty. Oddział wchodzący w kontakt btb może poświecić swoją fazę strzelania aby „przejąć” obiekt. Jeden oddział może przenosić co najwyżej jedną czaszkę. Niemożliwe jest przekazywanie czaszek między oddziałami tej samej strony. Czaszka / gaunt porusza się aż do końca gry wraz z tym oddziałem. Może zostać jednak utracona na następujące sposoby:
a). Oddział został całkowicie zniszczony. Czaszka podlega wtedy zasadom z punktu 3.
b). Oddział został zmuszony do ucieczki. Czaszka podlega wtedy zasadom z punktu 3.
c). Oddział został zniszczony w walce wręcz lub uciekł z walki wręcz. Czaszkę przejmuje (jeżeli może) oddział przeciwnika. W innym wypadku patrz pkt. 3
3. Zasady misji – Na początku każdej fazy ruchu wszystkie gaunty / czaszki nieposiadające właściciela mogę się ruszać. Należy za każdy punkt z osobna rzucić scatter dice. W wypadku wylosowania znaku trafienia czaszka nie przemieszcza się zaś w wypadku strzałki podąża we wskazanym kierunku 2k6 cali. W wypadku napotkania przeszkody lub oddziału ruch czaszki zostaje zatrzymany 1” od obiektu.
4. Długość gry – 6 tur. 7 na 5+

III BITWA:
1. Typ rozstawienia – Pitched Battle
2. Cel misji – każda jednostka troops znajdują się w całości w odległości 12 cali od środku stołu warta jest +2 punkty dla właściciela jednostki, przeciwnik zaś traci 2.
3. Zasady misji – Night Fight (5 tura i dalej)
4. Długość gry – 5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+.

IV BITWA:
1. Typ rozstawienia – Dawn of War.
2. Cel misji – anihilacja przeciwnika. Każdy w całości zniszczony oddział przeciwnika wart jest 3 punkty, zaś zniszczony w połowie 1 punkt.
3. Zasady misji – Night Fight (1 tura).
4. Długość gry – 6 tur.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matus_the_1st dnia Pią 16:50, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 14:24, 29 Lip 2010    Temat postu:

Wybiera się ktoś z Lublina ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wosho
Mod



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 19:35, 29 Lip 2010    Temat postu:

Pewnie nie ale jak cos wez meka na bajku, 5 nobzów na bajkach i jakies groty= win Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 11:18, 30 Lip 2010    Temat postu:

Ja planuję się wybrać, choć samemu to tak trochę smętnie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Szopen




Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Sob 19:14, 31 Lip 2010    Temat postu:

Od was przecież Irek się wybiera, więc tak nie do końca samotnie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Sob 20:03, 31 Lip 2010    Temat postu:

Dokładnie Filip ja się wybieram więc nie będziesz osamotniony Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 21:02, 31 Lip 2010    Temat postu:

Aaa, no to luzik. Cool

Jeszcze z jedną albo dwie ofiary zgłuszyć i będziemy się mogli bez wstydu pokazać. Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Pon 21:17, 02 Sie 2010    Temat postu:

Staram się namówić jeszcze Sebę i Shadowa żeby się wybrali Wink
A tak swoją drogą można wiedzieć ile osób jest zgłoszonych ? albo jakaś lista Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Szopen




Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Wto 9:13, 03 Sie 2010    Temat postu:

Narazie mam zgłoszenia od:
Matus
Eror
Nekron
Feio
Piotrek Krzak
Andrzej
Norbert
Helldozer (tutaj tak połowicznie)
Damian
Irek "Irkuck".
Wszyscy poza Irkiem to gracze od nas, z których część już znacie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Wto 22:22, 03 Sie 2010    Temat postu:

Filip jeszcze będzie na pewno, tylko rozpiskę dosłać musi Smile
A Seba ciągle nie wiadomo


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irkuck dnia Wto 22:28, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 16:06, 05 Sie 2010    Temat postu:

Ok, moja rozpisencja poszła; mam nadzieję, że dotrze na czas.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 21:03, 05 Sie 2010    Temat postu:

Seba jedzie i mam nadzieję że wysłał już zgłoszenie Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 22:58, 05 Sie 2010    Temat postu:

No, to good. Smile Zapowiada się zatem nieźle.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Patrol 600 pkt. na Kreskonie - 7 sierpnia 2010
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group