FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Świdkon 2010, 4-5 Września
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Świdkon 2010, 4-5 Września
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shadow
Mod



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraina cieni

 Post Wysłany: Pią 20:59, 27 Sie 2010    Temat postu:

na zmiane

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Szopen




Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Sob 9:47, 28 Sie 2010    Temat postu:

Na zmianę na jakiej zasadzie? Na 4+ w danej turze wysoka, a jak mniej to niska, czy co turę inna, ale w takim wypadku zaczynając od którego typu grawitacji.

Swoją drogą to troszkę zasady pod armie cc nastawione Razz Szczególnie pierwsza misja - dlaczego strzelanie to po najbliższej jednostce (nie ważne czyjej) a szarża już tylko na przeciwnika? Niby jak Chaos Dreadnought, ale... Armie strzelające typu Tau i Gwardia wytłuką się same bez pomocy przeciwnika.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Sob 12:30, 28 Sie 2010    Temat postu:

To jest skierowane tylko na przeciwnika (tak zarządzam).

A tak swoją drogą to proszę sie zgłaszać bo nie wiem ile mamy osób. Narazie bankowo:
Matus
Szopen
Rebelus
Ardis
Irkuck
Shadow
Ork


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rebelus dnia Nie 15:06, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matus_the_1st




Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zamość

 Post Wysłany: Sob 19:57, 28 Sie 2010    Temat postu:

Rebelus napisał:
To jest skierowane tylko na przeciwnika (tak zarządzam)

Że tak zapytam - testowałeś te misje?
Tak jak jest (z małymi poprawkami, o nich niżej) jest dobrze.
Zasada "Crazy" w obecnej postaci wcale nie jest taka straszna - porzucaj sobie trochę kośćmi - najczęściej nic się nie dzieje, a oddziały tracą zasadę najpóźniej w 4 turze

Moja propozycja poprawek i klaryfikacji:

misja I - BLOWOUT
Rozstawienie: Dawn of War
Czas Gry: 6 tur, 7ma na 5+
Cele Misji:
100% zniszczonej armii przeciwnika - 6 pkt.
75% zniszczonej armii przeciwnika - 4 pkt
50% zniszczonej armii przeciwnika - 2pkt

Zasady specjalne: Deep Strike, Rezerwy, Crazy
Crazy
- zasadzie podlegają wszystkie jednostki, bez wyjątku
- z początkiem tury ( z wyjątkiem tury 1), po wyjściu rezerw (tudzież Deep Strikach) wykonujemy test d6, na wyniku 3+ jednostka traci zasadę "Crazy" na stałe
- z początkiem każdej tury, po wyjściu rezerw i powyższych rzutach, jednostki posiadające zasadę "Crazy" wykonują test D6:
1 - w fazie strzelania musi strzelać do najbliższej widocznej jednostki
2-5 - nic się nie dzieje
6 - jednostka otrzymuje na czas trwania danej tury zasadę "Fleet", musi także poruszyć się, a także poświęcić strzelanie na bieg (oba z maksymalną możliwą szybkością) w kierunku najbliższej widocznej jednostki przeciwnika.

misja II - ANOMALIE
Rozstawienie: Pitched Battle
Czas Gry: 6 tur, 7ma na 5+
Cele Misji:
Zajęcie środka - każdy scorujący oddział znajdujący się w całości w 12" od środka stołu warty jest 2pkt.
Zasady Specjalne: Deep Strike, Rezerwy,
Zmienna Grawitacja
Gracz wygrywający rozpoczynanie wykonuje rzut D6. Wynik parzysty oznacza rozpoczęcie gry z Niską Grawitacją, nieparzysty - z Wysoką. Następnie Grawitacja zmienia się co turę.
Niska grawitacja: Wszystkie modele Infantry otrzymują na czas trwania danej tury zasadę uniwersalną Fleet . Jeżeli posiadają już tę zasadę, to mogą rzucać 2d6 i wybierać lepszy wynik.
Wysoka grawitacja: Wszystkie modele Infantry poruszają się na otwartej przestrzeni jak w trudnym terenie.

misja III- ARTEFAKTY
Rozstawienie :Spearhed
Czas Gry: 6 tur, 7ma na 5+
Cele Misji:
5 artefaktów (znaczników o wielkości małej podstawki)
Artefakt ze środka stołu - 3pkt
Pozostałe artefakty - 1pkt

- Artefakty rozmieszczamy w sposób następujący: Pierwszy - na środku stołu. Kolejne 4 rozmeiszczają naprzemiennie gracze minimum 6" od krawędzi stołu. Minimalna odległość między artefaktami to 10"
- Artefakty mogą podnosić jedynie jednostki scorujące
- 1 oddział może nieść jeden artefakt
- Artefakt "podnosimy" wchodząc z nim w kontakt base-to-base, a następnie poświęcając fazę strzelania.
- "Podniesiony" artefakt zostaje dołączony do oddziału, i z nim podąża. Nie liczy się do Walki wręcz (nie może przeszkadzać w szarży) i do LoSa
- W momencie, gdy oddział z artefaktem zostaje zniszczony, artefakt zostaje w miejscu, gdzie zginęły ostatnie modele/model z tego oddziału.
- Gdy oddział ucieka po niezdanym teście morale, artefakt zostaje porzucony - zostaje w miejscu, gdzie stał w momencie gdy oddział zdawał test.
- Oddział trzymający artefakt związany walką wręcz nadal liczy się jako trzymający artefakt
- Oddział z artefaktem otrzymuje zasady "Rage" i "Fourious Charge"

Zasady specjalne: Deep Strike, Rezerwy, Night Fight turze 1


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Nie 15:05, 29 Sie 2010    Temat postu:

Oki czyli elegancko jest już rozpisane.
Podrukuje to oraz karty graczy i można po łbach sie klepać.
Nue moge się dodzwonic do tego organizatora z zapytaniem ile tam wejściówki na jeden dzień itp. Może ktoś coś wie?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Shadow
Mod



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraina cieni

 Post Wysłany: Nie 16:14, 29 Sie 2010    Temat postu:

Robert niepowinienes sie przypadkiem ze mna kontaktowac a dopiero puzniej zmieniac regulamin itp? Bo mam wrazenie ze to nie ja pisalem ten reg i kazdy pobuje go na sile zmieniac. -.-"

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ardis




Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 20:51, 29 Sie 2010    Temat postu:

Regulamin to nie świętość; można i trzeba go zmieniać tak, żeby dopasować do potrzeb grających. A my nie jesteśmy w urzędzie, więc nie wprowadzajmy urzędowych metod. Załącznik w trzech egzemplarzach do podania o wniosek, parafowany przez prezesa, wiceprezesa, sekretarza i kierownika działu, przedłożyć do okienka 3 na piętrze 9 w budynku 22, na decyzję urząd rezerwuje sobie dwa miesiące, dowiadywać się można w filii w Ząbkowicach Poniższych...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Rebelus




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Pon 20:13, 30 Sie 2010    Temat postu:

No to widzimy sie na turnieju. Wejście oczywiście za darmo nagrody jakies są. Tam blaty są, ale trza wziąść tereny.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Shadow
Mod



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraina cieni

 Post Wysłany: Pon 23:33, 30 Sie 2010    Temat postu:

Moja rozpiska
145 pk
sorc
-mark of slaanesh
-lash
-wings

145 pk
sorc
-mark of slaanesh
-lash
-wings

Choseni 180pk
-x5
-x4melt
-mark of khorn
-power wepon
-melta bomby


Choseni 180pk
-x5
-x4melt
-mark of khorn
-power wepon
-meltabomby

plugasy 251
-x7
-chempion
-2xmelta
-power wepon
-melta bomby
-rhino

plugasy 251
-x7
-chempion
-2xmelta
-power wepon
-melta bomby
-rhino

plugasy 251
-x7
-chempion
-2xmelta
-power wepon
-melta bomby
-rhino


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shadow dnia Wto 12:31, 31 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Śro 8:41, 01 Wrz 2010    Temat postu:

widzę że się dogadaliście Very Happy no to chyba do zobaczenia na turnieju Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Śro 19:17, 01 Wrz 2010    Temat postu:

A jeszcze jedna moja uwaga bo gadaliśmy dzisiaj i zwróciliśmy uwagę na na sekcję HQ : zakaz dublowania HQ, i będzie to zmienione w regulaminie Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Śro 21:28, 01 Wrz 2010    Temat postu:

jeszcze zmieniam regulamin w miejscu ze scenariuszami, tak jak Matus napisał Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Irkuck
Mod



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: to mam wiedziec :P

 Post Wysłany: Czw 20:31, 02 Wrz 2010    Temat postu:

tak nasuwa mi się jeszcze jedna myśl... z tymi artefaktami a jeżeli jednostka ma bazowo zasadę FC to co wtedy ? dodajemy +2 do siły +2 do inicjatywy ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Shadow
Mod



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraina cieni

 Post Wysłany: Czw 20:33, 02 Wrz 2010    Temat postu:

tak

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gretchin




Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 10:43, 03 Wrz 2010    Temat postu:

nie powinno to tak działać. Oddział dostaje furious charge i tyle. Jak oddział już ma to po prostu sie ignoruje. Tzn zawsze tak było że te same zasady się nie sumują o ile dobrze pamiętam.

chyba że zmienicie zapis na "oddział otzymuje zasade rage i +1 do siły i inicjatywy jesli szarżował" Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Strona klubu KGB Wschodnia Rubież Strona Główna » Turnieje itp. » Świdkon 2010, 4-5 Września
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group